25 February 2012

Vårfornemmelser

Ute skinner sola og det gir meg vårfornemmelser...
Jeg liker egentlig ikke så godt grønt i interiøret, men
hver vår tiltrekkes jeg av denne fargen......
Ser jeg et fint grønt stoff, hender det at jeg kjøper det.....
Det har blitt en liten samling av disse stoffene
og i dag fikk jeg brukt noen av dem :)


En kanin med grønn kjole.....
til våren 


Påskeliljer gir også vårfornemmelser....
en herlig tid vi går i møte nå









Ønsker dere som er innom en fin fin helg.
Nå skal jeg sy litt til jeg.....:)

Men jeg skal sy i de fargene jeg liker aller best.....

Snart tilbake :)

*tine*

5 comments:

Timotei said...

Denne puta var bare helt nydelig!Så vårlig og fin :-)

Quiltefia said...

Veldig koselig pute!! Har du sydd kaninen også?? Alle farger har sin sjarm.......Jeg klarer ikke å rendyrke en farge!! Er altfor glad i mange av dem...... Ha en fin helg!! AnneKari:-)

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Åhh så koselig blogg! Jeg la meg til som følger, for her vil jeg gjerne tilbake!! Er det du som er så flink til å sy!
Blå og hvite serviser er min favoritt:-) Koselig kanin i ekte vårfarger.
Tusen takk for koselig hilsen!

Klem:-)

Lilla dør said...

Gillt å sy med farger me ikkje bruker så ofte...Puta var kjempe flott. klem

gillyflower said...

I love your cushion, the colours are so soft and pretty.Cute soft toy!