02 February 2012

I blått og hvitt igjen

Ja så var jeg her igjen
i det blå og hvite :)

Har sydd noen nye lyslykter i dag med blå stjerne 
og blått hjerte.


I tillegg har jeg sydd en pose med blå stjerne til alle telysene mine.
Det brukes en del av dem for tiden.




Her ser dere hvor godt de lyser med telys oppi. 



Nå lurer jeg litt på hva dere liker best.....
stjerner eller hjerter på lyktene?

Igjen må jeg få takke for veldig kjekke kommentarer :)

Tusen takk :)

Snart tilbake med noe mer sømmelig arbeid.

*tine*

7 comments:

BeBe`s blogg said...

Likte begge typene, men holder en knapp på stjernene :)

Lappeline ♥ said...

Nydelig fine begge.....men holder en knapp på den med stjerne....
Jeg smelter helt over alt det fine blå hos deg

Ønsker deg en kreativ kveld

Klem til deg

Lilla dør said...

Eg har iallfall funne ut at blått er din farge!!!! Kjempeflotte telysholdere. Det var nokre fantastiske tallerkener.

Quiltefia said...

Hei!!Jeg liker godt stjernene!! De har liksom blitt særpreget ditt!!? Lyslyktene er virkelig søte!! Annek:-)

Anette said...

Jeg synes de er like fine begge to. Og så liker jeg blått og hvitt-delikat og rent :)

Ditte said...

Åh så fint, ville ønske jeg kunne få mere blåt ind her hjemme.
Jeg er mest til stjernerne, dermed ikke sagt at hjerterne ikke kan bruges, de er også super søde.
God weekend :)

Anonymous said...

Jeg er som Ole Brum: Ja takk, begge deler.... :o)Nyyyydelige er de, begge to!! Klem fra Janne.