26 February 2012

Vår

I dag tror jeg jammen våren har vært her.....
Nydelig vær og vindstille.
Jeg har vært ute hele dagen og vi har spist lunsj ute også...
deilig....


Min svigerinne syr også, og jeg blir alltid inspirert av det hun lager....
Denne duken har jeg sydd etter inspirasjon fra henne :)



Duse farger i rødt og blått.
Har alltid hatt litt problemer med å blande rødt og blått da
jeg føler det blir 17. mai.......



Jeg måtte dekke bordet ute og ta meg en kopp te i solen....
hva er vel bedre enn det en søndags formiddag?



Jeg har rusket litt i bedene mine og jammen er ikke 
primulaen begynt å blomstre.......
er det vår nå?




Dette er bak i hagen på hytta.... å som jeg gleder meg til sol og sommer....
at det skal bli blader på trærne og grønt gress, blomster og masse
fuglekvitter.....



Håper du har hatt en like fin søndag som meg :)

Straks klar for en "date" med symaskinen min.

Plutselig tilbake:)

*tine*

9 comments:

Hulda said...

Å, så vårlig hos deg! Jeg ble helt betatt av den duken du har sydd. Så lekre farger, fantastisk fine sammensetninger. Du er så flink med symaskinen. Alltid så gjennomført og flott. :)

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hvor ser det smukt ud passer jo perfekt til Greengate´s røde sereie.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Lappeline ♥ said...

Åh hvor du kan inspirer.......flotte bilder.....nydelig plass du har hytten din.....
Hmm må vist komme meg til symaskinen
......men har 6 madrasser som skal syes..... til båten .....som skal være klar til våren og sommeren :))) og i år går turen sørover igjen :)) å du hvor deilig det skal bli med vår.....

Ha en fin ukestart

Klem til deg

Brocante said...

Har du vår alt du da? Her er det speilglatt og livsfarlig å bevege seg ute. Så nydelig duk! Har aldri fått til det der med quilting med maskin - det bare drar seg for meg. Må gjøre det med hånd og det blir til at jeg ikke orker så mange prosjekter. Ha en flott uke.

Brocante said...

Har du vår alt du da? Her er det speilglatt og livsfarlig å bevege seg ute. Så nydelig duk! Har aldri fått til det der med quilting med maskin - det bare drar seg for meg. Må gjøre det med hånd og det blir til at jeg ikke orker så mange prosjekter. Ha en flott uke.

Quiltefia said...

Hei!! Så fantastisk at det blomstrer! Men du har nok et litt bedre klima enn oss her på østlandet!? Fine ting du viser!! Også fint det du har sydd ikveld!! AnneK:-)

Carlheim said...

Våren kommer for fullt hjemme i Norge...det er en deilig årstid, så spennende å se alt våkner til liv igjen -og inspirerer til forandring inne og ute.

gillyflower said...

Both the patchwork and the china are beautiful, and look so pretty together.

Lilla dør said...

Nydelige farger på quilten og det flotte røde serviset. Fantastisk......klem Lilladør