04 November 2007

Hjerter

I dag har jeg sydd hjerter, dvs ikke helt ferdig enda. Har stappet i fyll og må sy igjen åpningen på siden. Har tenkt å brukedisse til noe mer, men det vil jeg vise dere i et annet innlegg her på bloggen min. Ganske stemningsfylt og bare la de ligge på dette fatet sammen med en liten lysslynge.

Dette er et lite sausenebb som ble så søtt med en liten rose og et flytelys.
Og så har jeg tent opp i peisen slik at jeg kan sitte og kose meg med varmen og se på tv og sy igjen hjertene mine. Tusen takk for alle koselige kommentarer som dere legger igjen i bloggen min. Ha en fin uke :)

21 comments:

åsemor said...

Så fine bilder fra "hjerteproduksjonen" din, stemningsfullt med den lysslynga :)
Nå er lysene tent og håndarbeidet funnet frem her hos meg og, ha en fin søndagskveld !

Silkeline said...

Så inspirerende hjertebilder! Nydelig med lysslynge, og fine stoffer du har brukt på hjertene dine:) Ser så stemningsfyllt og rolig ut hos deg. Kos deg med håndsøm og spreke hjerter:))

Käranån said...

Ååhh så fint med ljusslingan tillsammans med hjärtanen,så mysigt du har det.

Line said...

Så herlige hjerter!! utrolig stilig sammen med lysene (¨,) ønsker deg en fin uke

Anita said...

Så fine hjerte bilder, jeg tegnet en haug med hjerter på fredag, men der stoppet det!! Har gått i ett hele helgen, så nå er det godt det snart er mandag igjen!

Klem Anita

Steffi said...

Very sweet hjertebilder!Wonderful and your blog is really beautiful!

Steffi

Emmeline said...

Veldig fine hjerter du har sydd, og den ideen med en lysslynge sammen med alle hjertene var jo genial. Stemningsfullt! Det skal bli kjempespennende å se hva gjør med alle hjertene til slutt, høres ut som om du har en spennende plan. Du må ha en fin uke:0)

Anonymous said...

Nydelige og stemningsfull bilder av kjempesøte hjerter:-) Ha en fin uke du også!

Haust said...

Kjempefine hjarte - og så fine som dei er saman med lysslynga! Eg fekk skikkeleg julestemning av bileta dine!

Morslillepia said...

ÅÅ,for noen søte hjerter! Nydelige stoff som alltid og flink til å ta bilder er du og. Gleder meg til fortsettelsen. Klem fra svigerinden.

Kreoline said...

Så nydelige hjerter, virkelig effektfullt med lysslyngen på. Det er så greit å sy på maskin om dagen, sitte med nål og tråd om kvelden å se på fjernsyn, med andre ord, slappe av og kose seg. Ha en kjempefin uke, kos deg.

elin1976 said...

Disse var sikkelig fine. Fine julefarger. Å sånn en fin ide med lysslynge. Må på IKEA å kjøpe noen av disse. Ha en fin dag:O)

MODERN COUNTRY said...

Å, høre på ho da! Peis og alle greier. Det er jo sååå koselig!! Ja, i Nederland er det veldig få som i det hele tatt har ei pipe, men der jeg kommer ifra har omtrent hvert hus vedovn eller peis. Savner det altså, spesiellt til Jul! Helt nydelige hjerter, flotte mønster og farger, me like :))
Har selv sett etter en sånn lysslynge, ser så dekorativt ut, men enda ikke funnet noen. Angrer for at jeg ikke kjøpte en i sommer, da var de overalt og se.

Ha fine dager min kreative venn!

MODERN COUNTRY said...

Åååå, ville du ha gjordt det!! Å så glad jeg ble nå, ja kjempeglad! Hihi, ler av meg selv så entusiastisk jeg ble :)) Snill du!

Bare si ifra hvis du ville hatt noe av meg som bytte, klemmer (",)

Olstad said...

Tusen millioner takk for hemmelig venn gaven den var kjempe flott.

Utolig vakker hjerteproduksjon. Du er flink. Nå skal jeg følge mer med i bloggen din. Du lager utrolig mye vakkert.

[morgrethe] said...

Ja nå er det røde hjerter som står på sylisten min også. Er straks ferdig med vesken min....(som sikkert ikke vil bli mye brukt...dessverre.... tror den blir litt for knæsj og i farger jeg sjelden bruker...ja ja).Fine hjerter du har sydd... og fine bilder du viser. Ha en fin onsdag.

Lovise said...

Nydelige hjerter:)
Klem

Anne Grethe said...

Det var en god ide, å legge de søte hjertene sammen med lysslyngen. Kjempesøtt!

Brocante said...

Tror nok symaskinen min må frem før jul. Jeg vil også ha slike!!!!
Bare synd dagen går så fort nå frem til jul! Hilsen Brocante

Eva Agnes said...

Vackert Tilonino!
Vilken bra idé och helt söta hjärtan.
Ha nu en bra vecka och kramar
Eva Agnes

Solsjö - Under en vind said...

Vackert minsann!! Jag skickar dig självklart en inbjudan!!! Stor kram!