27 February 2012

Jordbær med fløte.........


Jeg har sydd litt  i helgen.....
har skåret mange firkanter og sydd sammen noen topper.....
Duker eller puter... ser etterhvert hva det blir til



Denne i rødt og hvitt minner meg om sommer og jordbær med fløte......


 Her er noen av dem samla :)







Likte nok spesielt disse i rødt og hvitt...... det var så fin glød i dem



Selv om det er rødt og hvitt er det ikke jul.....
Denne minner om sommer som kommer.......


Tusen takk for veldig koselige kommentarer i helgens innlegg :)

Det blir jeg så glad for.

Vi blogges
*tine*



8 comments:

Lappeline ♥ said...

Kjempe fine og flott i fargene...ruter syes det også her på min fridag

Ha en kreativ kveld

Klem

Lappedamen said...

Nydelig er det, blått og hvit, rødt og hvit. Så rent og lekkert.

bentetove said...

Jeg blir i godt humør når jeg ser lappene dine! Minner meg om sommer og sol.
Ha en fin og kreativ uke:)

Quiltefia said...

Hei!! Så mye fint du får sydd!! Jeg er også veldig glad i kvadrater!! Det er noe deilig sommerlig over det du lager!! Ha en fin dag!! AnneKari

Siri said...

Hei. Jeg er følger av bloggen din og har vært innom mange ganger tidligere. Siden jeg synes bloggen virkelig er en av de bedre går den nå inn på bloggrullen min. Hilsen Siri:-)

Gita said...

Så enkelt, men så otroligt fint!

Unknown said...

Kjempeflotte topper... :O)

Ulla's Quilt World said...

I love the colors! Looks so lovely!
It's so nice to find other quilters all around the world!
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)