28 February 2012

Hvor finner jeg inspirasjon......

At jeg er glad i blått og hvitt er ingen stor hemmelighet :)
Lykkelig var jeg når jeg fant denne lille ildfaste formen fra GreenGate i blått og hvitt.
Den er ny av året :)
Disse fargene og mønstrene sammen gir meg inspirasjon.



 Disse bildene blir jeg også inspirert av......
fine farger som jeg blir glad av å se på 



Dette nydelige bordet er jo så vårlig og fint. Herlige farger......



Bildene er knipset fra denne boken (bortsett fra det øverste som er hjemme hos meg :)


Det skal ikke mer til.......
nå vil jeg klappe og se litt på stoffene mine......
finne frem noen fine og sy en ny duktopp....hehe
Eller kanskje jeg skal sy ferdig en av  toppene jeg  allerede har sydd


Kanskje ble du også litt inspirert nå? :)


Ellers vil jeg takke for veldig kjekke kommentarer og
nye besøk. Det er så kjekt når dere legger igjen et spor
da kan jeg nemlig finne frem til dere også :) Og det liker jeg :)

Ny uke og nye muligheter.

Snart tilbake
*tine*

7 comments:

Hulda said...

Den boka så virkelig flott ut! Inspirerende og vårlig det bordet som var dekket.

Lappeline ♥ said...

Her var der jo mye inspirasjon å hente på bilde dine...men du inspierer meg og det er mye å hente ellers i bloggene rundtom..

Flott den formen ...har også sett på den

Fin kreativ kveld til deg

Klem

Malms Verden said...

Jeg kan godt forstå din lidenskab for blåt. Jeg elsker også blåt! Jeg bliver meget inspireret af dine billeder og de ting du syr.
Bogen du viser ser ganske interessant ud.

Mange knus fra Rita

Gudrun said...

Man blir alltid inspirerad av din blogg.Du kombinerar så fint tyg bla.

bentetove said...

Lekker bok og green gate-varer!
Det er slik jeg også finner inspirasjon også.
- alle bloggene, blir alltid inspirert når jeg er innom her :))

Marianne said...

Dette var en blogg jeg vil følge vdere. Mye inspirasjon og flotte ting. Kan nok ha noe med at vi tydligvis liker det samme.

Monica said...

Så fine bilder du viser fra boka di, fikk lyst til å dekke et bord og henge gamle kopphåndduker over stolene, det tror jeg jammen jeg skal gjøre en gang, ble visst inspirert ja :))
Fine bilder har du tatt selv også nedover i andre innlegg her. Imponert over alt det fine du lager:))

Ha en fin onsdagskveld :))