14 February 2012

Solskinnsstoffer

Gult er også en glad farge :)
Jeg har funnet frem noen som jeg har ruget på en stund ......



Jeg har skåret 1 inch brede strimler......


Deretter sydde jeg log cabin til en passe stor firkant...... 
nærmere bestemt 8 x 8 inch


Så skar jeg et bakstykke likedan.......
Vatt og forstykke er quiltet sammen med svakt buede linjer.....
(noen tror kanskje jeg har vært litt uheldig med sømmene ;)

Denne skal jeg ha når jeg skal på tur.....





Jeg liker å sy slike poser og det er snart gjort en liten kveldsstund 
når du har gjort det noen ganger .......

Tusen takk for kjekke kommentarer dere 
legger igjen her hos meg.
Blir så glad :)

Og jeg holder på med noe i glade blåfarger også, 
men jeg vil gjøre litt mer før jeg
viser det frem her på bloggen min.

Snart tilbake

*tine*

5 comments:

Hulda said...

Oi! Så solfint innlegg! Nydelige stoffer, og du har sydd en super pose. Så gjennomført og fin den er. Nydelig! Har også sydd, du ser resultatet på bloggen min. ;)

Quiltefia said...

Hei!! Det er deilig med farger!! Gult trekker oss mot våren!! Skal du ut å reise snart?? Det er den beste gulroten av alle..... Ha en fin onsdag!! AnneK:-)

Lilla dør said...

Glad farger.... Vart i godt humør bare ved å se på den. Kjempe fin . Ha ein fin dag

gillyflower said...

Wow! Love these bright fresh yellows - they look great togetehr.

Ellena said...

This is a great post thanks for writing it