05 February 2012

Litt nytt til Flittige Fruer

God søndagskveld :)
I kveld har jeg sydd litt til galleriet til Flittige Fruer.





 En pute i lin med stjerne i søtt rosestoff.


Ikke enkelt å ta bilder når dagslyset er borte....




Her er litt av puten tatt med blits.


Og nok et bilde av puten 60x40 cm.
Og en lyslykt i samme stoff.




Linen er vasket og derfor nokså myk.
Stoffet på puten er ikke strøket da jeg liker den  
best når den er slik som nå :)
Den får et litt mykere uttrykk nå synes jeg.

Er litt usikker på om jeg skal lage flere lykter i linfarget lin 
da det ikke lyser like godt gjennom linen...

Hva synes dere?

Igjen tusen takk for kjekke tilbakemeldinger
 i forrige innlegg.
Setter stor pris på alle sammen :)

Fin ny uke til dere alle.

*tine*

3 comments:

Lappeline ♥ said...

Kjempe fine...alle sammen .Syntes begge stoffene er fine men lyset kommer jo best igjennom det hvite stoffet. Kunne tenke meg å prøve å sy lykter men ser litt avansert ut.

her har syrommet fått seg en omgang med rydding og du verden hva jeg har.

Ha en fin ukestart

Klem til deg

Unknown said...

Kjempefine..., både puten og lyslyktene... :O)

Ha en fin dag!

gillyflower said...

These are gorgeous - i love the little tea light bags, they look so fragile!

Gill xx