06 February 2012

Min nye GreenGate kopp

 I dag har jeg brukt et gavekort jeg fikk og bl.a. kjøpt meg denne
herlige koppen fra GreenGate

Ikke det at jeg trengte en ny kopp men.....
jeg klarte ikke å la vær å kjøpe den.....

Liker også godt lattekoppene men de er så varme å holde i 
når jeg drikker te av dem....

Hadde store planer om å sy i kveld men det ble ikke noe med meg.......
kanskje en annen dag ;)

Denne sydde jeg i går, den er fylt med telys. 
Jeg har brukt sekskantene til å lage en blomst som
jeg har sydd på for hånd.


Ha en fin tirsdag, snart tilbake.

*tine*

6 comments:

Lappeline ♥ said...

God moregn!

En herlig kopp du hat fått deg og det spørs om jeg klarer la være når jeg får den i hendene

Koselig pose du har sydd og selvfølgelig i mne farger

En fin tirsdag til deg

Klem

Laila Lykketroll said...

Koselig kopp, og koselig pose/kurv. Det var veldig fin fargesammensetting :)

liven said...

Åh...den var fin!!
spørs om ikke jeg må ha meg noen nye sommerkopper :)

En koselig kurv du har sydd....du bruker de skjønneste stoffer :)

gillyflower said...

I just love anything Greengate, and your cup is lovely.
Beautiful bag - such pretty hexagon patchwork.

Gill xx

Lappeline ♥ said...

Hei!

Tipser deg om mønster som står i bokem Made by me

Fin morgendag til deg og takk for koselig hilsen kjekt du like de

Tilonino said...

test