17 August 2012

Siste sommerferiedag.......


I dag er min siste sommerferiedag.
Den tilbringes i hagen hjemme :)
Herlig





Jeg har vært litt rundt forbi i sommer. 

Ferien ha vært delt opp i 3 perioder, 
og jeg har stort sett vært heldig med været 
ser jeg når jeg tenker tilbake :)



Nytt garn er kjøpt i Kr.sand og i Danmark :)

Det er nesten som å være i en godteributikk......
" 6 gram av den fargen og 6 gram av den fargen takk" :)
Så vinner de opp de søteste små nøster :)
Det kan jeg like...


I dag har været vært herlig.....
litt skyer av og på men temperaturen har vært der....



Til og med "Findusen" koser seg i sola :)





Borte bra men hjemme best.
Så fra nå av vil jeg komme på besøk på bloggene deres igjen. 

Nå vil jeg ut i hagen igjen og slappe av litt til.
Plutselig er det for sent..... regnet kan komme fortere enn jeg aner ;)

Tusen takk for kjekke kommentarer dere har lagt igjen :)

Klem fra meg 

7 comments:

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

så skjønn hage du har! Her må det jo være godt å være!
Nyt dagen. I morgen kommer visst regnet, skal vi tro de rette folkene. (De har nå rotet fælt i sommer). Jeg er i stavanger men lengter inn til Hidle igjen.

Skjønne farger på garnet! Kos deg i helgen!

Klem fra Hjørdis

Lappeline ♥ said...

Så flott det er hos deg.....grønt og blomstrende.
Koselige bilder fra hagen din.
Nydelige farger på garnet også...litt rart vi stikker i samme garnet :)))))
Ønsker deg en fin helg og nyt den

Klem til deg min venn

Lilla dør said...

Kjempe kjekt å ha tilbake i bloggverden...vert savna. Nydelig hage du har. Likt godt strikketøyet ditt, fine farger og fantastisk flott garn å strikke i. Me har fått det garnet på Bryne no:) Klem

Lilla dør said...

Det er prikka som selger garnet . Sjå www.prikka.no

Quiltefia said...

Hei!! Så fine bilder!! Deilige hagebilder!! Så fantastisk å kunne kjøpe 6 g av en farge!! Det har jeg aldri hørt om...... Det du strikker på ser også spennende ut. Du har kanskje kastet deg på Skappel-genseren!? AnneK:-)

OlgaQuilt said...

I love it.

Kisses.

Olga

Monica said...

Så fine bilder :-))
Ja, man må nyte mens man kan det er helt sikkert :-))


Ha ei fortsatt fin helg :-)))