06 November 2012

Litt nytt og litt gammelt i rødt og hvitt

Rødt og hvitt liker jeg godt til jul (og sommeren)
Det har blitt mye søm i det siste. Men jeg storkoser meg med det. Jeg er heldig som har en så kjekk hobby :)
Her kommer er bilderas, og så lenge jeg blogger på iPaden klarer jeg ikke (pr. i dag) å skrive tekst til hvert bilde.
Men det går muligens ann... Jeg er bare så lykkelig for at jeg i det hele tatt klarer å blogge på iPaden :))
Kjekt dere stikker innom og tusen takk for kjekke kommentarer. Det varmer :)
*tine*

20 comments:

Hulda said...

Flotte tekstiler du har brukt til disse tingene. Herlig den puta med hjerter i rødt og hvitt. :) Litt rødt i mitt innlegg også. :)

liven said...

Bare så nydelige saker og de herligste tekstiler :)

OlgaQuilt said...

Nice red works. Hearts are lovely.

Kisses.

Olga

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hvor er det bare nogen smukke stoffer og ting du har syet, elsker alle de røde og hvide farver.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Lappeline ♥ said...

Å så mye fint i herlige farger. Når jeg kommer hjem blir det søm i rødt og hvitt:) dette var inspirende .
Får ikke til å blogge fra I padden jeg heller :(
Fin kveld til deg
Klem fra meg

Unknown said...

Blir glad av de herlige rødfargene! Hjertene er nydelige!

Siri said...

Imponert og inspirert - som vanlig!

Anna said...

Ooohhhh!!!! Me encanta tú blog!!!!!
Anna

Quiltefeen said...

Rødt og hvitt er jo bare så herlig!! Masse flott har du laget. :)
Kos deg videre med symaskinen, og ha en flotters dag!
Klem, Kristin

Siv said...

For en inspirerende og flott blogg! Jeg har lagt meg til som følger. :o)

Quiltefia said...

Hei!! Takk for sist, det var veldig hyggelig å tilbringe en ettermiddag med deg!!
Masse fint du har laget!! Fin brikke med røde stjerner....Inspirerende!! Kanskje jeg må prøve!! AnneK:-)

Linda said...

Åååå,så mye skjønt du syr:)
Flott stjerneduk:)Ha en fin kveld!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

As you can see there are a wide-range of symptoms and circumstances that can be alleviated and fixed using the simple addition of shoe lifts
shoe lifts

Anonymous said...

shoe lifts insoles are traditionally regarded as to become devices utilized to make one appear taller, but these handy shoe inserts also have several healthcare utilizes

http://propertynewsaustralia.org/link/687

Anonymous said...

heel Lifts 1st surfaced in Asia, probably due to the relatively lower than typical height

http://motoclub.az/blogs/entry/Deciding-On-Shoe-Lifts-Insoles

Anonymous said...

shoe lifts for leg length discrepancies ought to only be used following consultation with an appropriate medical practitioner

http://x360.gx-mod.com/userinfo.php?uid=6737

Anonymous said...

To counter this clearly life threatening dilemma, these within the company of making cash, even in the expense of children or those with a physical handicap, grasped the mettle and came up using the idea of insoles that might increase the height, these insoles have become known as heel Lifts as they give the same results as women's high heel shoes, lifting the heel and adding a certain amount of height

http://northeastsurvey.com/index.php/member/3734

Anonymous said...

According to some shoe lifts providers, the height growing inserts or insoles, are extremely effective in the therapy of such ailments as leg length discrepancy (when 1 leg is higher in length than the other leg) back discomfort, neck pain, knee problems and obviously serious instances of self doubt along with a lack of self confidence, many providers also claim that "Plantar Fasciitis" can also succumb towards the healing properties provided by such a seemingly mundane item like height increase insoles

http://air-dawn.net/userinfo.php?uid=752