19 August 2012

Rydding etter mye frem og tilbake.......

Det har blitt noen flyttelass med sysaker i løpet av sommeren.....
Inn til hytta og hjem igjen....


I tillegg har det blitt litt handling på diverse ferieturer også ;)
Så nå har jeg ommøblert litt på sy plassen min 
og samlet sammen ting og tang.
Som dere ser har jeg litt glidelåser..... 
jada.... kjøper noen her og der.....
 og glemmer at jeg
kanskje har noen fra før..... eller åååå fin farge, den må jeg ha.....:)



Og så bånd da....hmmmm.... ikke noe bedre stelt der.... 
har samlet sammen noe av samlingen, 
men det var ikke plass til alt oppi denne kurven..... 
Målet er å vinne de pent opp en dag jeg har god tid....
slik at jeg letter får oversikten!


I dag har jeg bare sydd bittelitt, må liksom komme i gang igjen. 
Litt av ett gammel jeans bein har blitt til en liten toalettveske :)


Med prikket forstoff inni......





Tusen takk igjen for alle kjekke kommentarer.
Kanskje jeg skal ta en date med symskinen igjen.
Det er jo så kjekt når en er i gang igjen.
Fin uke ønskes dere alle :)

Klem

4 comments:

Lappeline ♥ said...

Flotte bilder....og godt at andre har litt samlinger også.
Ikke mye søm her......flytting på møbler ...hm med innhold.

Kjempe fin toalett veske inspirerende.
Kos deg foran symakinen.
Fin kveld til deg min venn


Klem fra megtil deg

Quiltefia said...

Hei!! Lykken er jo å kunne sy både på ferie og hjemme... Du har MYE fine bånd!! Og glidlåser får man jo aldri nok av!! Ha en fin uke du også!! AnneK:-)

Lilla dør said...

Kjekt å rydde og se kva ein har på syrommet av og til:) Flott toalettveske du har sydd igjen. Du er goe. Klem

Quiltefeen said...

Kjenner meg så godt igjen, hehe.. jeg har også et stort lass med glidelåser, er jo så kjekt å ha..:) Og så mange lekre bånd du har!!
Det er utrolig deilig når en får ryddet litt, og får litt oversikt over hva man har.. :)
Det var en supersøt toalettveske, I love your stile..:)
Ha en super uke!!
Klem, Kristin