29 March 2012

*Gi bort* og påskeferie



Jeg har lyst til ha en liten *gi bort* her på bloggen min.
Snart runder jeg 50.000 treff.



Jeg har gjort klart et lite påskesytøy som jeg kan ta frem
 i passende anledninger :)

 Hadde noen litt større sekskanter ferdig kuttet
og så har jeg skåret litt i de nye quiltestoffene mine....



Denne lille søte boksen fra Blafre
kjøpt hos de Flittige Fruene passet ypperlig til formålet :)


Trekningen på *gi bort* blir den 12. april :)
Premien blir noe som jeg kjøper i påskeferien......rett og slett en overraskelse :)

Alle kan være med, husk bare å legge igjen navnet ditt dersom du ikke har blogg.

For å delta må du legge igjen en kommentar i dette innlegget.

Legger du deg i tillegg til som følger har du to lodd i trekningen.

Altså:
1 lodd for kommentar
1 lodd for følger


Da ønsker jeg dere alle en fin påske :)

Klem fra Tine

40 comments:

ulla said...

Glad Påsk till dig och din familj.

Lappeline ♥ said...

Hei på deg!

Ønsker gjerne å være med er følger :)
En god påske ønskes deg og en fin spennende tur....

Klem til deg fra meg

Tilkkureppu said...

Sinulla on kaunis blogi ja hyvää pääsiäistä sinulle!

Reidun said...

God påske!

Krysser fingrene for at jeg for en gangs skyld har vinnerlykke! :)

Dorte said...

Syntes det er en meget inspirerende blog du har.
God påske.

Gudrun said...

Du har en underbar inspirerande blogg och jag följer dig!
Glad påsk!
Kram Gudrun

Anonymous said...

Fin blogg du har. God påske.

Hilsen Wenche

wsolhaug@bbnett.no

sweetpach said...

HOla,

Ya sabes que nos gusta muchisimo tu blog.

Feliz Pascua.

Una beso. Raquel i Neus

Kristina, nord i bygdo said...

Hei! Så gøy med gi bort! Eg er følger og med desse orda blir det to lodd på meg. Ønsker deg ei god påske. Ser ikkje ut til at du kjem til å kjede deg ;)

BeBe`s blogg said...

Jeg blir gjerne med på din "gi bort", og ønsker deg god påske og en spennende reise:)

Barbara said...

ciao i live in Italy and i love your blog!

Barbara said...

i'm a follower

reSIRIkulert said...

Så spanande med give away! Eg vil vera med på 1 lodd ;o)

Kjekt handarbeide, og praktisk boks til å ha det med i.. Eg elskar Blafre-boksane! :o)
Siri

Randi said...

Så morsomt! Da blir det to lodd på meg.

Ha en riktig flott påske!

Lilla dør said...

Kjekt påskearbeid du har laga til.Og nydeleg boks å ha det i og:))) Håper på vinnerlykka no. Er følger. du har ein flott blogg!!!!! God påske. Klem Lilla dør

Anonymous said...

Endelig en som har funnet på et norsk ord, jeg blir gjerne med på "gi bort" med et lodd. Stoffene dine er koselige og passer godt til våren.
Hilsen Astri i Bergen
abehole@online.no

Monica said...

Blir gjerne med på gi-bort'n din. Spennende! Tar to lodd:))

Ha ei fin helg :))

Gita said...

Jag följer dig gärna och hälsar dig dessutom en Glad Påsk!

Salete said...

Olá, tudo bem? Que projeto lindo, um dia meus trabalhos serão lindos como os seus, rsrsrs...
Abçs Salete.

Käranån said...

Jag vill gärna vara med på din "gi bort"-lotteri! Önskar dig en Glad Påsk!

Lynne said...

Ooops, didn't sign with my google account. I'm not really anonymous.
Lynne

Umm-Yara said...

Jag är jättegärna med i din utlottning. Jag följer dig redan - 2 lotter till mig :)
Önskar dig en Glad Påsk!

Lynne said...

Hi from California! I found you through My Rose valley, and had a nice visit through your blog. I love all your sewing and I am now a new follower. Enjoy your week!
Lynne

Anonymous said...

Hei!
Veldig fargerik og flott blogg du har :-) Jeg blir gjerne med på "gi bort" trekningen.

God påske fra Åsa,
aamborg@gmail.com

Anonymous said...

Hej!
Härlig utlottning! Jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

Glad Påsk!

-Minna-
minnapo1@gmail.com

Vanella said...

Jeg er gjerne følge bloggen din og delta i trekningen om giveaway´en din.
To lodd på meg.

God påske!

Marit said...

Lekre sekskanter, Tine. Håper du har en flott påsketur
; )

Quiltefia said...

Jeg vil også være med!! Prøver å legge meg til som følger!! AnneK:-)

SOLSAUM said...

Eg prøver gjerne lykka;o) og eg er følger.

Vakre stoff i sekskantane dine.

Solklem

Ruth K said...

if it is for everybody in the world I'm in, I like to see all the time what you are up to, and I see you are in Florida, (Lucky you) have a happy Easter.

Rita said...

Hei!
Jeg tar 2 lodd i trekningen din.
Fortsatt god påske!

Inger said...

Hei Tine! Jeg vil være med i trekningen:) Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det på tur:) Knib fra Inger

RyumQuilt said...

Heia. Jeg blir gjerne med på trekningen, og da blir det vel to lodd på meg siden jeg følger bloggen din. Som forøvrig er til stor inspirasjon for meg.

Margit said...

Hei! Så klart eg vil være med - 2 lodd ;O)
påskeklem

bentetove said...

Sevsagt vil jeg være med på en flott gi bort!
Kjempefin blogg du har, er stadig innom på besøk her:))

Smiloghverglad said...

Hei, jeg blir gjerne med på trekning :-)) Syns bloggen din er kjempefin, og la meg til som følger for en tid tilbake, og så står du på blogglista mi :-))Du lager så utrolig mye fint som er til masse inspirasjon !! Ha en fin dag :-))

Siri said...

Selvfølgelig vil jeg være med! Ett lodd på meg. Hilsen Siri:-)

Lena said...

Kaster meg med i siste liten. Ønsker å delta med kommentar og som følger.
Ha en fin dag! :)

Åse said...

Fin og inspirerende blogg! Blir gjerne med i trekningen! :o)
aseostebo(at)hotmail(dot)com

Anonymous said...

Har ikkje blogg men vil gjerne vere med e og :) håper på vinnerlykke , det var masse fine stoff :)
Laila - jotberge@online.no