27 March 2012

Blanda drops.......





Jeg har vært en tur i Oslo......
og når jeg er i Oslo må jeg alltid innom Katrines Quiltestue :)
Butikken bugner av nydelige stoffer
og det er ikke vanskelig å bruke noen penger der......

En går rundt å kikker, kjenner og plukker litt fra hver hylle...
akkurat som i en godtebutikk :)

Jeg lar bildene tale for seg
og gleder meg til å sy noe fint av disse.










Med denne dropsbuketten ønsker jeg dere en fortsatt fin uke.
Snart er det påske :)

Kjekt med kommentarer fra dere alle sammen :)
Tusen takk :)

*tine*

9 comments:

Lappeline ♥ said...

Åh så fine stoffer ....glade fine farger.....heldig er du som har vært der i så fin butikk

Blir nok en Stavanger tur på meg og Liven i slutten av april :) Gleder meg og kanskje noen stoff butikker der???? :))
Kreative dager til deg

Klem

Quiltefia said...

Hei!! Det ble en vakker bunke!! Det var stas å treffe deg!! Neste gang, bedre tid!!:-) AnneK:-)

Timotei said...

Åh, så mange fine stoffer! Jeg pleier også å besøke Katrines quiltestue når jeg er i Oslo. Sååå mye fint!

Hulda said...

Så skjønne stoffer du har kjøpt. Herlige farger og mønster som passer så godt til vår og sommer. Mannen min var innom den butikken en gang han var på jobbreise, kjøpte med mye fint til meg. :)

Lilla dør said...

Fantastisk flott....... Gler meg å se kva du syr av det. Blir nok mykje fint. Stoffa var kjempe flotte

Hverdagsgleder said...

Så mange flotte stoffer :-) Herlige farger. Blir spennende å sy noe nytt av dette :-))Nydelig duken nedenfor også !

sweetpach said...

Hola,

Unes telas preciosas.

Un beso. Raquel i Neus

OlgaQuilt said...

Fantastica composición de colores.

Me gusta mucho.

Kisses.
Olga

gillyflower said...

What beautiful fabrics! Lucky you!
I hope you enjoy using them!