23 March 2012

♥ G A V E ♥



Er ikke dette herlige farger og fine stoffer :)
Jeg har vært så heldig å få dette flotte teppet av en dame som er en av de flinkeste quilterne jeg kjenner.
Hun har sydd mange fine tepper og har du lyst kan du ta en titt her





Første gang jeg så dette teppet i bloggen hennes falt jeg pladask :)


Stoffene er reproduksjon av 1930 talls stoffer.
Jeg liker disse stoffene utrolig godt og dette er jo i
akkurat de fargene jeg liker så godt.



Her ser dere hele teppet :)...
Jeg er en lykkelig eier av dette nå.....
Tusen tusen takk M....







Her ligger teppet, men bare til pynt.....

Tusen takk for alle kjekke kommentarer dere legger igjen.
De gjør meg glad :)

Nå er det helg, men jeg er snart tilbake!

*tine*




8 comments:

Flittige Fruer said...

Så kjekt, Tine! :) Heldige deg.
Søt pute også i fronten der! :)

Snakkes plutselig!

Mari :)

Hulda said...

Fantastisk flott teppe! Nydelig satt sammen, av DE VAKRE stoffene. Så vårlig og fint! :) Likte også så godt puta. :)

Quiltefia said...

Hei!! Kjenner dere hverandre!!? Jeg er superfan, og følger nøye med på alt hun gjør. Så hyggelig!! Quilten er kjempefin!! Ha en fin helg!! AnneK:-)

Lilla dør said...

Fantastisk flott teppe....du er kjempe heldig. Eg er enig med deg at ho er kjempe flink quilter. Var spennande å se bloggen hennes og:))) ha ein fin laurdag. Klem Kari

Lappeline ♥ said...

Kjempe heldig er du....nydelig fint og flotte stoffer....bloggen hennes var også inspirende.....slik som din er

Fin helg til deg

Klem fra meg

Mari said...

Ja teppene til Marit er bare flotte ! Har vært på besøk hos henne og sett mye av det hun lager. Dyktig dame !

Quiltefia said...

Hei igjen!! Det var veldig hyggelig å treffe deg!! Neste gang, tar vi oss tid til å skravle litt mer og ta en kopp kaffe også!! Bra du fikk handlet!! Det er ikke så vanskelig hos Katrine...... Jeg har maskinquiltet i flere timer og er lei!! Det er mye morsommere å sy toppen!! AnneK:-)

Carita Liljendahl said...

Visst - härliga färger som gör en glad i väntan på sommar och vår!