05 March 2012

Nytt magasin.....for meg

 Jeg har lest på utenlandske blogger om dette magasinet. Sist jeg var en tur innom Narvesen var det jammen et der.... :)



Har sett så vidt igjennom det....
Synes disse musene var litt søte.
Det finnes oppskrift til dem i bladet, men jeg liker egentlig ikke slikt arbeid.....



Dette teppet synes jeg det var litt nostalgi over....
Kunne kanskje tenkt meg å laget et slik en gang :)





Har dere kjennskap til dette bladet?
Synes dere i tilfelle at det er bra?


Ønsker dere alle en fin ukestart.

*tine*

6 comments:

Hulda said...

Har ikke sett det bladet før, men ser ut til at det er mye fint der. Likte det teppet veldig godt jeg også.

Lappeline ♥ said...

ÅH det bladet så spennende ut.....kjøpt i vanlig butikk eller?

Teppe så jo bare helt nydelig ut..skulle sett litt nærmere på det ja......

Ha en kreativ kveld

Klem til deg fra meg

Tilonino said...

Lappeline : Bladet er kjøpt hos Narvesen. Det er et blad som kommer ut 13 ganger i året......

Lappeline ♥ said...

Takk .....for ta meg en langtur da om ikke lenge :)

Tror vi skulle hatt sykvelder sammen men det blir nok litt lang reise :)
Nå tilbake til syrommet

See you

Klem

Anne på landet said...

Hei hei!
Jeg fant deg inne hos Lappeline og ble helt betatt av bloggen din. SÅ mye fint og så mye i blå farger -a som jeg ALDRI blir lei utav!

Nå skal jeg forsøke å legge inn kommentar, men det er ikke lett når jeg skal tyde alle disse tegnene... Vet du at du har kommentarsperre på :O) ??

Klem fra Anne på landet.

Lilla dør said...

Nytt blad for meg. Eg liker veldig godt å sy figurer. Så kanskje dette hadde vert noko for meg:)))) Eg og har sykveld. Det går i høner og "eggbordskånere". klem