04 August 2012

Bånd fra Berlin

Vi har vært en liten tur til Berlin...
En fantastisk by hvor jeg mer enn gjerne reiser tilbake.



 Vi har sett mye, og fått frisket opp historien litt :)

Spist godt har vi også gjort :)

 Jeg var heldig og komme over et lite gatemarked hvor det ble solgt for det meste mat, grønnsaker og blomster. 
Men midt i der stod det en dame og solgte bl.a. bånd.
I stedenfor å velge hvilke bånd jeg skulle kjøpe,
kjøpte jeg likesågodt litt av alle :)




Vi har hatt noen flotte måltid, 
som f.eks under her  :)


Det er mange mange plasser og velge mellom. 
Denne restauranten var vi blitt anbefalt, og den skuffet ikke :)



Frokostrestauranten var også veldig sjarmerende. 
Dette var teen som bl.a ble servert.
En herlig atmosfære på denne plassen.


Vel hjemme igjen var det kjekt å plukke inn noen blomster fra hagen.

Jeg fikk også kjøpt noen flotte linstoffer. De skal dere få se neste gang :)
Nå har jeg mange fine bånd som jeg kan bruke på tingene mine :)
Fortsatt fin helg til dere alle.

Klem

9 comments:

Trillemus said...

Sikke nogle flotte bånd du har købt. Der er jo dejligt i Berlin. Jeg drømmer mig også tilbage engang...

Kh Mette

Umm-Yara said...

Jag älskar Berlin! Har varit där 2 gånger, men vill åka tillbaka fler gånger. Jättefina band! Gillar det med förgätmigej på :)
Kram'
Kristin i Borås

Lappeline ♥ said...

Ser at dere har hatt en flott tur....tror det må bli Berlin på oss neste gang :)
Deilig mat og kjempe flotte bånd.
Det ble garn på meg på vår tur....mye fint

Fint kveld til deg min venn
Klem fra meg til deg :))

Heidi said...

Så koselige bånd du har kjøpt. Alltid fint å få tak i håndarbeidsting som souvernirer.

Lappeline ♥ said...

Hm det går sent med strikkingen.......forstår ikke helt avslutningen så må ha litt hjelp.......men skal nok bli ferdig da nytt prosjekt pågang.
Fortsatt fin kveld til deg

Klem

Quiltefia said...

Hei!, så fine bånd! Berlin er en flott by. Gøy når man finner "nyttige" ting også! Ha en fin helg! Annek:-)

freuleinmimi said...

Have fun with your bands.
Greetings, mimi

freuleinmimi said...
This comment has been removed by the author.
Quiltefeen said...

Så utrolig lekre bånd du har kjøpt!! Berlin står på min ønskeliste også.
Turen må jo ha vært kjepeflott.. :) Det er så godt å komme seg litt bort av og til.
Ha en super søndag!!

Klem, Kristin