26 August 2012

Black and white

Jeg har sydd iPad og iPhone etui i svart og hvitt.
Pluss en pose i samme serie.
Kjekt å ha tingene i når en skal frakte de med seg :)





Bildekvaliteten er ikke bra.

Det er utrolig vanskelig og fotografere svart og hvitt. 
Mye verre enn jeg trodde.....

Tingene skal leveres til galleriet til Flittige Fruer og vil bli 
å finne der på onsdag :)

Jeg har sydd i litt i andre farger også, 
men det får dere se en annen dag :)

Ønsker dere alle en fin fin uke!

Klem fra Tine

7 comments:

Hulda said...

Så stilig! Et flott sett som matcher hverandre perfekt.

Lilla dør said...

Stilligt!!!!. Gler meg til å se dei i dei andre du har sydd. Du er goé. Ha ein fin søndagskveld. klem

Anonymous said...

Så flotte etuier du har laga! Og så praktiske :)
Kikk forresten gjerne innom bloggen min om delta på Gi borten om du vil.

Barbros lille atelier said...

Utrolig stilig!
Digget prikkestofffet!

Mia said...

Hei hei Tine! Jammen er du flittig med å sy og sy de fineste ting. Jeg liker også å se at du bruker gamle olabukser til nye ting (noe som had vært min "hjertesak" i flere år... hihii)

Det er så koselig at du fortsatt titter innom bloggen min, og at du legger igjen spor etter deg. Det setter jeg stor pris på. Og du, jeg husker fotsatt da du (for mange år siden!) startet bloggen din, og at jeg var en av de første som la igjen en hilsen hos deg. Artig at du er fortsatt her!

OlgaQuilt said...

very stylish,

Kisses.

olga

Quiltefeen said...

Kjempestilig!! Det er lekkert med sort og hvitt, ingen tvil om det.. :)
Ha en super uke!!
Klem, Kristin