06 August 2012

iPhone etui i japanske stoffer til Flittige Fruer

Jeg fortsetter å sette saksa i de japanske stoffene mine.....
De er i en litt tykkere kvalitet enn vanlige quiltestoffer, men de er myke :)








Dette med blomster er et nytt stoff som jeg nylig fikk i posten fra Japan. 
Alle disse stoffene er i lin :) 
Noe jeg liker veldig godt.


Som dere vet er jeg over middels (langt over) glad i bånd. 
Det lyse her er flybåret fra Japan det også :)


Og så et par penal, eller til hva som helst.....  Alt blir å finne hos 
Flittige Fruer på førstkommende onsdag.


Litt rart vær her i kveld.
 Det regner, men i det fjerne ser jeg det er solnedgang......



Tusen takk for kjekke kommentarer dere legger igjen.
Velkommen til nye følgere også :)
Kjekt :)

Klem fra Tine

6 comments:

Hulda said...

Så UTROLIG fine de etuiene i beige nyanser var. Helt nydelige farger og mønster.

RyumQuilt said...

Ah, så mange flotte mobiletui du har laget. Og DE nydelige stoffene da :)))

Quiltefeen said...

Herlighet så utrolig flotte etui, nydelige stoffer og herlige farger!!
Rett og slett et vakkert syn.. :)

Klem, Kristin

Lappeline ♥ said...

Åh så flotte.....nydelige stoffer og farger. Flinke du.
En fin dag ønskes deg

Klem fra meg

Quiltefia said...

Hei!! Så fine etuier!! Du er superflink!! Har du funnet et bra nettsted i Japan ?? Det er vel det eneste stedet jeg ennå ikke har bestilt stoffer fra! Katrine har en del, og jeg har kjøpt rutete til duk. Jeg er på hytta, med symaskin og stoffer. Men jeg bakser med noe som har blitt digert.... Været var fint i helgen men nå er det overskyet. Lite å gjøre med det...... Ha det fint!! Annek:-)

Anonymous said...

Hi friends, goοd piece of writing and gоod argumеnts сommenteԁ heгe,
I am actually enjoying by thеse.

Аlso visit my web pаge ... ipad repair malaysia