27 August 2012

Hos Tora


 Hos Tora er en koselig interiørbutikk i 
hjertet av Stavanger sentrum :)

Jeg er så heldig å få lov til å selge noe av det jeg lager 
Hos Tora.




Lyslykter er noe av det jeg har levert for salg 
Hos Tora
Lykter med stjerner på. 
Kommer nok til å lage lykter med hjerter også etterhvert.


Lyktene lyser så fint i mørket.
Nå som kveldene blir mørkere er det koselig å tenne lys.



Her kan dere se hvor fint lyset blir gjennom linen. 
(Det er glass oppi)


Hos Tora har også facebook side 
hvor de stadig legger ut nyheter som er for salg i butikken. 
Er du ikke følger, så finner du dem her

Jeg må straks tilbake til symaskinen min jeg :O)

Snart tilbake
*tine*

PS! Følg gjerne Tilonino på Facebook

6 comments:

Hulda said...

Veldig fine poser til glass og lys. Virkelig fint. :)

Quiltefeen said...

De er så fine de lyktene dine.. :)Har siklet lenge på de.. :)
Ha en fin sykveld..
Klem, Kristin

Lappeline ♥ said...

Kjempe fine.......heldig er du som kan levere til butikk.
Fin kveld til deg ved symaskinen . Her strikke det Skappel genser :)
Klem klem til deg

freuleinmimi said...

Wonderful lights .... "stars forever" ;-)
Greetings, mimi

Siri said...

Lyslyktene dine er nydelige! Nesten så jeg begynner å lengte til høsten med mørke kvelder, jo.

Anonymous said...

Har kapret meg en til meg og en til mybestfriend! Nå kan høsten bare komme! :) I :)