03 June 2012

Mange muligheter......


Jeg har fått en ny hobby......;)

Det er ikke alltid like enkelt å finne fine quiltestoffer......
Nå har jeg begynt å se på klær som er sydd i fine stoffer......
Ikke for at jeg skal bruke dem som de er, men for å klippe dem opp......
Galskap...


Men jeg må tilføye at det er klær som er på salg....... 
og jeg betaler selvsagt ikke i dyre dommer...:)



Akeleier er noen av mine favorittblomster..... 
det finnes mange varianter.
Jeg liker best de som går i blåfarger...


Her er noen av "klærne" jeg har kjøpt..... 
men jeg har ikke betalt mye for dem altså :)

Bare så dere ikke tror jeg er fullstendig gal.....


 Jeg har sydd meg en søt liten sminkepung. 
Inspirert av Tolgens blogg. (dere finner den i bloggrollen min på siden her)



Skal sy litt mer i kveld.

Og vet dere, jeg fant en søt bluse på H&M som jeg sydde en 
liten stjerne på.....:)
Den får dere kanskje se en annen dag :)



Det prikkete stoffet er i lin, og er det noe jeg liker godt så er det lin. 
Ellers er det kjekt å bruke gamle jeans.



Kjekt at så mange likte toppen min i forrige innlegg :) 

Ønsker dere alle som er innom en fin søndagskveld og en ny flott uke.

Klem fra Tine


11 comments:

Hulda said...

Så mye fint! Flott gjenbruk av de gamle klærne. Likte så godt det du har gjort her. Supert!

Hulda said...

Har sett på dine siste innlegg, har gått glipp av de. Likte så godt innlegget fra hytta, som du hadde sist i mai. Så koselig hyttehage. Flott der. :)

Lappeline ♥ said...

Nydelige fine stoffer og hvorfor ikke bruke klær.Gleder meg til å se blusen ......flott sminkepung.
Jeg kommer meg ikke til sy maskinen men i morgen er det fridag og daaaa.

Ønsker deg en fin ukestart
Klem til deg

Kreoline said...

Hei T., kjempesmart, det er så mange nydelige bluser i herlige stoffer. Jeg har samlet på noen av mine, kanskje jeg en dag gidder å finne frem symaskinen. Nydelig bluse du har pyntet på, passer deg perfekt. Klem fra Mona

Salete said...

Olá Tine, tudo bem?
Eu também adoro a Noroega, costurar e fazer crochê, sua necessere ficou linda, parabéns.
Abraço Salete.

Anonymous said...

I can't read the language but I love the photos.

Marit said...

Nydelige blåfarger! Det er lurt å være kreativ med stoffkjøp, også

; )

sweetpach said...

HOla,

MOLT XULO.

Raquel i Neus

chiara said...

Hallo! you're not crazy at all! sometimes I buy dresses at the market in order to recycle fabric, too. I saw some of your posts and I find you are a very creative person. I love your use of denim and bright fabrics and love the informal atmosphere your things create.
And you live in a wonderful country :-)
chiara

Lilla dør said...

Lurt og kreativt. Fine farge kombinasjoner. Du er goé. klem lilla dør

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så flott toalettveske du har sydd. Neida, jeg tror absolutt ikke du er gal - bare bevisst:-) Nok en god idé fra deg!

Ha en fin mandagskveld!

Klem:-)