17 June 2012

Bånd .....

I helgen har jeg vært på hyttetur til Lillesand...
Alltid kjekt :)
Litt nye bånd og stoff ble med hjem...


Jeg er så glad i fine bånd og spesielt Maileg sine :)


 En ny toalettveske i dongeri har jeg sydd nå i kveld.
Skal sy flere mobil, iPhone, iPad etui og lommebøker.
Og sikkert noen toalettvesker også, men ikke alt dette i kveld da ;)


 Noen av de nye stoffene.... herlige farger!




Tusen tusen takk for kjekke kommentarer og velkommen til nye følgere.

Kjekt :)

Nå skal jeg sy litt til og besøke noen blogger litt innimellom syøktene :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Tine

6 comments:

Lappeline ♥ said...

Ååå de båndene var fine.....er alltid på jakt etter bånd jeg også.
Men jeg er gniten på å bruke de.....
En båndsamler kan jeg kanskje kalles :))

Flotte stoffer og kjekk sminkepose
Har blitt en del søm på meg denne helgen

Ønsker deg en fin kreativ kveld

klem til deg

Annette - MyRoseValley said...

Toppenfina band du fann! Och jag är helt kär i din trasmatta på sista bilden. Fin fint! :D
♥ Annette ♥

Quiltefia said...

Hei!! Er det quiltebutikk i Lillesand?? Fint stoff og fine bånd!! Søt toalett veske også!! Imorgen skulle du vært i Oslo. Det skal være samling med Katrines quiltestue og det er stas. Da er det bare å holde på kortet....... Ha en fin uke!! AnneK:-)

Siri said...

Igjen: Takk for hyggelig kommentar. Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Inspirasjonen er gjensidig! Flotte ting og lekre stoffer! Hilsen Siri:-)

fialka012 said...

✿ ❤

Lilla dør said...

Kjempe fine. Idag har eg sydd lyslykter. kjem på bloggen snart, med link til deg. Du er goè. Gildt med goé inspirasjonskilde. klem