10 June 2012

Litt av helgens produksjon :)


Lørdag satt jeg ved symaskinen nesten hele dagen.....
Det var ikke noe særlig vær til å gjøre noe ute....
Da var ikke valget så vanskelig :)


Lupinene er så flotte nå :)


Det går i iPad etui, toalettvesker (eller til hva du vil :) og små
lommebøker...




Jeg liker godt lin og har derfor sydd noe i det også...



Lin og hjerter i rødrosa toner...
Og inspirasjonen til dette har jeg hentet her.


Toalettvesker og liten lommebok eller til andre små ting..... 
smykker kanskje :)






Nydelig klematis



Og dongeri med stjerner..... små lommebøker kanskje....



En litt større  toalettveske over her...


 iPad etui, også i samme stil....
og så skal jeg sy mobiletui også i samme stoff :)




Er fornøyd med helgens produksjon :)
Gleder meg til å sy mer i morgen..... det gjelder å smi
mens jernet er varmt :)

Ha en fin uke, 
men jeg er nok tilbake lenge før uken er omme :)

Klem

7 comments:

Lilla dør said...

Knall fint. Her var det mykje fint du hadde sydd i helga. Ha goé veke. klem Lilla dør

Hulda said...

Oi, så mye fint! Du er virkelig kreativ. Likte godt kombinasjonen lin og rødt stoff i hjertene. Lupinene er nydelige. De blomsterer litt senere her.

Siri said...

Imponerende produksjon! Jeg har lyst til å applikere noen stjerner etterhvert. Ønsker deg ei fin uke:-) Hilsen Siri

Lappeline ♥ said...

Så mye flott da.....imponert over produksjonenen din....flink er du.
Syr også litt om ettermiddagene her.....her går det også i hjerter og stjerner

Ønsker deg en fin ukestart
Klem

Quiltefia said...

Hei!! Du er utrolig produktiv av søte ting for tiden!!:-)Jeg er hjemme igjen etter over 3 ukers farting, så nå håper jeg at jeg får litt tid ved symaskinen jeg også!! Ha en fin dag!! AnneK:-)

Tilkkureppu said...

Ihania pussukoita, varsinkin nuo pellavaiset. Olet ollut ahkera!

Lisbet said...

Flotte vesker du har sydd. LIn er bare så flott til vesker og med hjerter i tilegg kan det ikke bli finere.