06 June 2012

Litt av hvert i solnedgang

Det har blitt litt søm i dag også....
men bare litt etter innfallsmetoden...




 Jeg har noen prosjekter på gang og prøver meg litt frem....


Det er en nydelig solnedgang akkurat nå og den måtte foreviges....



Dette ble til en liten pose som kan henge på badet til mange småting....... eller på kjøkkenet eller på gangen..... alle disse plassene har det en tendens til å samle seg opp små ting som blir liggende i trappen, på benken eller der det måtte være plass.......


 Litt kaldt ute i kveld, men stille og fint :)
Tente noen lys på trappen, på terrassen.
De lyser så fint nå i skumringen.




Kjekt du stakk innom.
Ha en fin dag :)

*tine*

6 comments:

Hulda said...

Så kreativ du er! Likte den lille posen din så godt, fine farger på stoffene. Skjønn solnedgang hos deg. Her hos meg er det ikke solnedgang om sommeren. ;)

Tilonino said...

Hulda; skulle gjerne opplevd å ha hatt sol hele døgnet. Jeg har vært i Tromsø på vinterstid
Må komme meg nordover engang på sommertid..... :)))

Siri said...

Genialt til oppsamling av spenner. Jeg finner ca. 4 sånne tynne spenner rundt omkring pr. dag og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem. Takk igjen for god reklame på bloggen min (lenger ned her). Det er artig for meg:-)Hilsen Siri:-)

sweetpach said...

Hola,

Muy bonito nos encanta todo lo que haces tienes un estilo muy original.

Un beso. Raquel i Neus

sweetpach said...

Hola,

Muy bonito nos encanta todo lo que haces tienes un estilo muy original.

Un beso. Raquel i Neus

Lilla dør said...

Likt godt mappa med ugla på...kjempe artig. Eg har lyst å sy lyslykter så eg kjem nok til prøve meg, Det hadde vert koseleg og hatt på terrassebordet. Ha ei fin sommerkveld , vert herleg ut i ettermiddag, klem