01 March 2012

Putetrekk på 1..2..3


Noen fine kjøkkenhåndklær fra Bungalow ble med hjem for en tid tilbake.....
Jeg har klappet og kjent på disse lenge nå....
I kveld satt jeg saksen i det ene
det ble forvandlet til en pute :)
Kvaliteten på stoffet er litt linaktig selv om det er 100% cotton.







Jeg har enda noen igjen.....
kanskje det blir flere puter av disse.

Det er iallefall en rask ting å lage, og det kan jeg like.

Ellers ser jeg at det er noen som er interessert i fremgansmåten på påskekyllingen. Jeg skal får tatt noen flere bilder i helgen sammen med de små kyllingsøsknenen på hytta og lage et innlegg om det.

Ellers skulle jeg ønske at døgnet hadde flere timer.....
Har så lyst til å sy mye mer......
Snart er det helg og muligheter for mer søm.

 Vi blogges
*tine*


6 comments:

Hulda said...

De var superfine! Så herlig blått mønster!! :) Mye inspirerende å finne hos deg!

Quiltefia said...

Hei!! Ja jeg er enig i at døgnet kunne hatt noen flere timer!! Det gjelder å disponere bra!! Så fine puter!! Du får sy i helgen!! AnneKari:-)

Lappeline ♥ said...

Er så enig ...skulle hatt noen timer til og en robott som gjorde husarbeid :)

Helgen går til besøk av en ny butikk og håp om sying

Fin fredag til deg

Klem

liven said...

Kjempefine!!!

EKTE INTERIØR said...

Så utrolig flink du er med alle syprosjekter!! Jeg blir helt imponert. Jeg har noen enkle ting jeg skal begynne med og kommer jammen meg ikke i gang. Kjempefint stoff fra Bungalow, deres ting synes jeg er tøffe. :)

gillyflower said...

I love this fabric!