25 March 2012

Orange og rødt

Denne helgen har det vært S O L fra skyfri himmel....
ingen date med symaskinen da nei :)
Det har vært utevær fra morgen til kveld...
Herlig :)


Denne duken har jeg sydd for lenge siden,
men jeg liker den enda :)
Store kvadrater annen hver rødt og lyst å quiltet sammen
med svakt buede linjer diagonalt.

 Jeg har også sydd en stor toalettveske i de sarte
røde og hvite stoffene mine.



 Orange tulipaner ble kjøpt inn til helgen.




Med denne vårlige buketten ønsker jeg dere alle som er innom, en flott uke.

Tusen takk for koselige kommentarer dere legger igjen.

*tine*

7 comments:

Hulda said...

Du har da all grunn til å like den flotte duken enda. Herlige stoffer, og så fine farger du har satt sammen. Likte toalettveska også.

Lappeline ♥ said...

Så flott duken din er....en flott helg her også...men solen lot vente på seg her i dag men ...den kom

Har fått sydd litt her både håndsøm og maskin

Fin ukestart til deg

Vår klem fra meg til deg

sweetpach said...

HOla,

Unos colores muy suaves. El bolso precioso.

Un beso.

Raquel i Neus

OlgaQuilt said...

Un neceser muy practico. Me gustan mucho los colores que has elegido y las fotos de la tulipas. Son preciosas.

Que tengas un buen día.

Un beso.

Olga

Salete said...

Olá, trabalho lindo e delicado. Abçs Salete.

Kristina, nord i bygdo said...

Du inspirerer og omponerer med dine flotte quilte-verk! Nydelege fargar på duken og toalettmappa. Eg har sydd penalhus i same teknikk. Då sydde eg av ein kvadrat på 30 x 30 cm. Kan eg spørje kva mål du hadde på firkanten til toalettmappa? (etter qultinga, før du bretta det til :/ litt vanskeleg å forklare, men kanskje du skjønnar kva eg meinar?)

Helsing sy-spire som har lyst å lære meir!

Den Grønne Baljen said...

Kjempefin duk..liker rødt... Flotte tulipaner...

Ønsker du å være med å vinne gavekort, velkommen til bloggen min =)

Ønsker deg en fin vårdag

Kerstin