18 March 2012

Litt av hvert på en søndag



Jeg har lenge hatt lyst til og prøve å brodere monogram....
Mønsteret er hentet på nettet (husker ikke hvor)
Sekskanter er alltid et pågående prosjekt hos meg.....
her i rødt og hvitt....
Har ingen umiddelbare planer for dette...
liker godt når ting blir til mens jeg syr......




En ny pute har jeg laget i dag... :)

 Søte påskeliljer .....



Ønsker dere alle en herlig søndag.
Her er sol og glede...

Tusen takk til dere alle for besøket,
og tusen takk for kjekke kommentarer dere legger igjen.

Nå er det ut i sola igjen...

*tine*

5 comments:

Hulda said...

Falt veldig for den vårlige puta! Så flott mønster. Fint med striper, og den beige kanten rundt. Likte også så godt bilde av påskeliljene. Vakkert ute hos deg, ordentlig vår!

Gudrun said...

Läcker kudde du sytt.
Så underbara monogram man kan hitta på nätet,det är ju praktiskt och inspirerande.

Lappeline ♥ said...

Hei på deg!

Vårlige bilder hos deg og håndsøm er ett must også her hos meg.....jeg har hatt en inspirerende lørdag ......og mye papir søm er handlet inn :)
Et lite tips.....
Ser du tråkler sekskanten... men har du prøvd limen som er kommet? Den letter arbeidet veldig :)bare å lie sømrommet inn :)

Puten var lekker i fargene

Ha forsatt en fin søndag
Klem til deg

gillyflower said...

such a fresh and pretty cushion, i love the soft yet fresh colours

Anonymous said...

:)