04 January 2010

Nytt år og nye muligheter



Godt Nyttår alle sammen

På tide med noen annet en jul på bloggen.

Vi har nydelig vintervær på Vestlandet for tiden. Det er høyst uvanlig at vi har det kaldt her i opptil flere uker. Og da mener jeg minusgrader hver dag.

Jeg strikker på Tine kjolen, men ikke så ofte som jeg hadde ønsket.

Synes bildet over som jeg har lånt fra Slettvoll passet så godt til vinteren. Kunne godt tenkt meg å kommet hjem til et slik hjem.....
Jeg har pakket bort de røde detaljene og er nå klar for de blå.

Ha en fin uke der ute i bloggverden :)

3 comments:

liven said...

Heisann og godt nyttår!!!
Et kjempefint bilde :o)
Her blir også det røde byttet med det blå nå.....og jeg er snart klar for vår!!
Det er nok en stund til vi kan ane noe vårstemning slik som været er...men vi får bare nyte det!
For flott er det jo!
Ønsker deg en fin uke :o)

Quiltefia said...

Hei!! Enig i at Slettevoll er superfint og superdyrt!? Men man kan stjele ideer og kanskje klare å lage det uttrykket uten å måtte kjøpe alt?? Jeg har sendt deg en gmail!!Ha en fin dag!!! AnneK:-)

June J. Larsson said...

Hei og godt nyttår til deg!
Jeg har ikke kommet så langt at jeg har kastet ut jula enda, men det må jo skje ganske snart. Regner med at det blir en del blå detaljer igjen her også...
Vårstemning blir det nok en stund til vi får har på indre østlandet.. gradestokken viser minus tjue i dag også, og det sies et det er spådd ned mot minus 40 mot helga. DET er litt i kaldeste laget syns jeg!

Er foresten enig med deg i at bildene fra Slettvoll gir skikkelig "vinterfølelse" og passer særdeles godt akkurat nå!

Ha en super dag i vinterkulda!
Klem fra June
Nostalgi & Skriverier