31 January 2010

Pilfletting og småfugler


Stillits, kjøttmeis og blåmeis i skjønn forening.


Jeg har vært på pilflettekurs hos "Klara Pil". Har lenge hatt lyst til å flette pil, og nå har jeg endelig fått gått på et slik kurs.

Fuglematehuset var myyyye større enn hva jeg først trodde jeg skulle flette. Dere kan selv se hvor liten fugelen er i forhold. Jeg er fornøyd med resultatet da jeg aldri før har flettet pil. Litt skjevt og skakt, men det har sin sjarm det også. Fuglene er iallefall veldig glad for dette huset. De likte ikke helt å bli tatt bilde av og holdt seg derfor på avstand :)

Kanskje blir det mer fletting etterhvert.

3 comments:

Randi said...

Resultaet ble kjempeflott og småfuglene ble nok fornøyd!
Høres riktig spennende ut med et slikt kurs.
Ha ei riktig trivelig uke:)

Quiltefia said...

Hei!! Det var morsomt!! Nå kommer hagen din til å bli full av fine flettede ting?? Hilsen AnneK:-)

liven said...

Så artig med kurs i pilfletting da!! Dette var så flott :o)
Ha en fin mandag :o)