02 January 2012

5 års jubileum og stadig på jakt etter inspirasjon

I morgen er det 5 år siden jeg startet å blogge.

Jeg har ikke vært like ivrig hele tiden, det ser jeg jo nå når jeg kikker tilbake :)

Bloggen har gitt meg mye glede og inspirasjon til å skape nye ting.

Det er morsomt å se tilbake på gamle innlegg.

Jeg ser at fargene er mye de samme.


I løpet av disse 5 årene har jeg vært innom mange flotte blogger.

Nå før jul har det gått mye i rødt, og som forventet er jeg nå litt lei av den fargen.
Men det kommer tider hvor den er høyaktuell igjen :) Heldigvis!

Julen er nesten borte her hos oss og jeg er på leit etter inspirasjon til å skape noe nytt.
Dette bildet med disse fargene ble jeg facinert av. (fra boka Nordlys)
Måtte finne frem noen stoffer i samme valør....
Kanskje kommer det noe kreativt ut av dette.
Stoffene ligger på syplassen min slik at jeg kan se litt på den innimellom.
Plutselig, når jeg minst aner det, (etter leggetid :) popper det opp en ide.

Så da ligger de her og venter på at jeg skal sette kniven i dem ;)

Kjekt at du stakk innom-
Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Klem fra
*tine*

8 comments:

Solvejfire said...

Skønne farver, glæder mig til at se, hvad du får lavet af det :)

May Britt said...

Gratulerer med bloggejubileum. Alltid koselig å besøke bloggen din.

Quiltefia said...

Hei!! 5 år ikke dårlig!! Regner med at du ser stor forskjell fra starten til nå. Jeg mener i antall blogger og mangfoldet. Jeg har ikke holdt på mer enn halvparten og jeg husker godt gleden av å oppdagen den "verdenen". Regner med at inspirasjonen kommer sigende..... Fint utgangspunkt i allefall!! He en fin dag!! AnneK:-)

Anonymous said...

Nydelige farger, gleder meg til å se hva du lager! Det blir nok noe fint som alltid!
Gratulerer med 5 års jubileum!
Hilsen Benedicte

Unknown said...

Gratulerer med bloggejubileum... :O)
Nydelige farger du har valgt, alltid fint med blått og hvitt!

Klem

Inger said...

Hipp hurra for jubilanten! Kjekt og inspirerende å følge bloggen din, Tine! Knib fra meg

Lappeline ♥ said...

Nydelige farger......og jammen er de helt meg også.....vi har nok mye samme smak.
Blir inspirert av bloggen din og alt det fine du lager.

Fin kkreativ kveld ønskes deg

Klem

Forever Love said...

Så mye dint du lager! Jeg får desverre ikke til den kuttingen så jeg har noen påbegynte prosjekter gitt:-)
Gleder meg til å se hva du skal tryller frem:-)

Beste hilsen Tonje