08 January 2012

Søndag...sol....søm....ski...


Ja så var det søndag igjen.
I dag har jeg sydd, sett på ski på tv og kost meg.
Sola har også vært fremme.....deilig....

 Jeg har sydd en mellomstor duk/brikke til bordet mitt.
I mine farger....
Blå nyanser og natur 
 Innimellom har jeg fulgt med skidamene på tv
Kjekt :)
En god kopp te hører alltid med....
Duken/brikken er ikke helt ferdig. 
Jeg har sydd på en lukkekant men har ikke rukket å sydd den til på baksiden enda.
Den er nålet fast, det er derfor den er litt bulket i kanten ;)

Fortsatt fin søndag til deg som kikker innom :)

*tine*

4 comments:

Mona said...

Nydelig duk du har sydd. Flotte farger og stoff.

Anonymous said...

Fine farger og koselig bilde! Ang forrige innlegg: ja, du er ikke den eneste som er bitt av hexagon basillen! Jeg er smittet av Mias Landliv, og har flere tepper på gang, i forskjellige størrelser. Det er jo så spennende å kombinere stoffene. Og så fine å ta med som ferieprosjekter! Men store sengetepper blir det nok ikke, foreløbig er det blitt til babytepper, puter og julestrømper! Lykke til med dine lapper, jeg er sikker på at de blir til noe fint! Hilsen Benedicte

De små øyeblikk said...

Så flotte farger... Elsker BLÅTT&HVIT:) Kjempefin duk du har sydd deg:) Ha en fortsatt fin søndagskveld. PS! Kjekt med lokale blogger, legger meg til som følger hos deg;)
-Klem Kjersti-

Lappeline ♥ said...

Nydelig fin .....og helt mine farger....fin kveld til deg

Klem