29 January 2012

Enda en UFO.....


Jeg rydder litt i sysakene mine.....
den ene ufoen etter den andre dukker opp.......
Dette er noe jeg begynte på sommeren 2011....
en duk, ett teppe eller noe annet....
ikke vet jeg helt hva det ender opp som...


 Fargene får meg iallefall til å tenke sommer....
en herlig tid som kommer....
kanskje skal jeg satse på at dette er ferdig til den kommer.....
sommeren....

Jeg leitet egentlig etter noe som er en eldgammel ufo.... flere år gammel...
jeg får leite litt til :)

Fortsatt fin søndagskveld.
To blogginnlegg samme dag er høyst uvanlig fra denne kanten...

So long :)

Tine

13 comments:

liven said...

Friske, flotte sommerfarger :o)

sjoko said...

Lekre farger - man blir jo glad av de nå på denne årstiden :O)

Flittige Fruer said...

Er også glad i disse skjønne fargene! :) Fin kveld til deg, vi snakkes snart.

Mari

Håndarbejde skal der til said...

Waou hvor er det flot !!! Farver man bliver i rigtig godt humør af !

Hyggehygge
Marianne

Kreoline said...

Friske sommerfarger midt i en kuldeperiode, det varmer, godt å vite at vi går mot den rette tiden. Klem fra Mona.

Lappeline ♥ said...

så frisk og fin den var...klart du må gjøre den ferdig....eh tør nesten ikke rydde i sysakene her.....

Puten i innlegget under falt jeg pladask for...vanskelig ??

Fin kreativ kveld til deg

Lilla dør said...

Kjempe flotte farger. Klart du må gjere det ferdig. Er imponert over kor flink du er til å rydde i ufoane dine for tida. Eg burde ha vert der eg og å rydda i mine ufoa :) Lettere å byrja på noko nytt. Gler meg til å se teppe ditt ferdig på bloggen.
klem

Rita said...

Hei! Det var skikkelige glad-farger på prosjektet ditt, så dette tror jeg det blir noe fint av! Ellers syns jeg puta du har laget var artig. Kjekt å prøve noe nytt. Ha en fin uke!

Lappeline ♥ said...

Tusen takk for god forklaringen .......men kan jo kanskje få den på mail. Så jeg gjør det rett

Sender deg en mail med min adr

Klem igjen

RyumQuilt said...

herlige farger. Akkurat etter mitt hjerte.

my4lilgirls said...

Really beautiful quilt
Karen x

Unknown said...

Knallstilig teppe! Syns det er både sommerlig og retro på en gang... :O)

Det får meg til å lengte etter varme og lyse sommerdager!

Ha en fin dag!

Quiltefia said...

Hei!! Så fin ufo!! Bra du fant den fram!! Jeg har også tenkt at jeg burde rydde litt i ufoene mine, og kanskje gjøre noen ferdig..... AnneK:-)