30 May 2012

Å sy er kjekt........


Jeg så for en tid tilbake en kjole i et butikkvindu.....
den hadde fått litt pynt på seg.....
Jeg likte det jeg så :) og kunne ikke helt glemme det.....


Jeg har etter dette vært på utkikk etter en topp jeg kunne "pimpe" litt opp....



I går fant jeg en topp som jeg synes egnet seg til formålet.....og derfor måtte jeg jo bare sette i gang i går kveld.



Jeg fant frem en gammel jeans og klippet ut en stjerne :)
Så fant jeg et annet stoff hvor jeg klippet en smal remse til å ha rundt halsen......



Slik ble resultatet og jeg er veldig fornøyd. Det er ikke alltid  at ting blir slik en ønsker at det skal bli.

Men denne toppen ble helt topp ;) 
En ny favoritt.

Den er brukt på jobb i dag og er derfor litt skrukket. Den er i lin og lin blir slik etter bruk.
Men den er deilig og myk og skal være slik......

Jeg synes det er litt kjekt å sette mitt eget preg på klærne og dette er nok ikke det siste jeg kommer til å gjøre på denne fronten.

Tusen takk for kjekke tilbakemeldinger, dere er toppen :)
Uten dere hadde ikke bloggingen vært så kjekk :)

Klem fra Tine

12 comments:

Den gode feen said...

Sååååå fin den vart. Kunne tenke meg slik sjølv ;) klem frå Linda

Tilonino said...

Det er bare å sette i gang Linda :) Det er fort gjort :)

Lappeline ♥ said...

Knall fin .......og jeg fikk en ide med en hvit tunika jeg har liggenede....

kreativ kveld til deg

Klem fra meg til deg

Lilla dør said...

Den likte eg godt.....Kjempe fin! Du er goè. klem lilla dør

Barbros lille atelier said...

Så kul den ble!

Siri said...

Takk igjen for koselig kommentar hos meg! Hvor jeg kjøper stoffene mine? Ja, det er et interessant spørsmål. De lyse, blomstrede stoffene til småhusene har ligget på vent i åresvis. Har holdt på å kvitte meg med dem x flere, men nå synes jeg de er kjempefine. Ellers handler jeg på måfå. Elsker quiltebutikker og kommer oftest hjem med noe på tilbud. Nesten alle stoffer blir fine om de settes sammen med riktig stoff og vice versa. Det er her utfordringen ligger. Jeg glaner på andres blogger og prøver å lære av det jeg ser. Andre setter sm. andre stoffer enn hva jeg ville gjort som regel, og her er det ofte mye lærdom å hente. Jeg har hentet mye hos deg, bl.a. Hilsen Siri:-)

Flittige Fruer said...

Kanonfin, Tine!! :)

Quiltefia said...

Hei!! Så fin!! Nå ble den deg!? AnneK:-)

Anonymous said...

Snaisen skjorte!! Ågoth.

Inger said...

Sååå fin, Tine! Og du kledde den godt:) Snakkes. Knib fra Inger

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Neihh så flott! Stjerner er fint! Kunne du tenke deg å pimpe om min garderobe også:-) Takk for flott inspirasjon.
Og tusen takk for hilsen!!

Klem fra Hjørdis

liven said...

Så fint den ble da!!
Maritimt er lekkert til sommeren :)