28 May 2012

Fra hagen på hytta


Vi har vært på hytta i pinsen :)


Været har vært upåklagelig


Jeg liker meg godt i hagen på hytta og har noen sitteplasser rundt forbi :)




Jeg har laget noen små bed rundt forbi, og nye blir nok til etterhvert også. Men ikke store bed, jeg liker ikke å luke ugress.......



En rød jyvel, den er flott når den er utsprunget.







 Her står en gammel vinballong til pynt :)


Og denne skjønne klematisen liker jeg kjempegodt :)

Dette var litt fra hyttehagen min, gleder meg til å reise tilbake igjen.....

Håper å få sydd litt i uken som kommer.

Kjekt du stakk innom, og legg gjerne igjen et spor etter deg :)

Klem fra Tine

3 comments:

Lappeline ♥ said...

Så flott du har det...sikkert avslappende å være der..koselige bilder.
Har hatt hjemme pinse ....mannen har seilt regatta og feiret rund dag :))

Kos deg på Ikea :)

Klem til deg

Magdalena said...

Amazing:) Greetings from Poland!

Quiltefia said...

Det ser utrolig hyggelig ut på hytta di!! Ha en fin dag!! AnneK:-)