12 May 2012

Små ting........




En babykanin med søte småblomstrete sommerklær.
Den passet så fint inn med tingene jeg har sydd i dag :)


To små toalettvesker, eller til hva som helst.......


Lille kanin nyter ettermiddagssolen ;)




 Den ene er sydd med vatt imellom forstykket og bakstykket, 
den andre uten. 





Tror kanskje jeg må sy en liten ny pute og dyne til denne søte vuggen.


Denne lille toalettvesken har bunn, den andre er sydd uten bunn.
Inspirasjonen til dette har jeg funnet på bloggen til Tolgens

Håper dere alle nyter at det er helg, 
selv om varmen lar vente på seg....(her iallefall)

Jeg har funnet frem noen flere stoffer og skal kose meg litt til med
symaskinen. Det var kjekt å sy igjen :)

Takk for besøket!

Klem fra Tine

10 comments:

BeBe`s blogg said...

Her var det mye inspirasjon å hente - såå fine toalettvesker! Jeg likte den kurven, med kalesje og allting:) Her i nord har vi snøfokk i dag, ikke mye som ligner vår, nei. Skikkelig innevær - og syvær. Håper bare det bedrer seg til 17.mai. Ha ei fortsatt fin syhelg:)

Lilla dør said...

Toalettveskene var bare kjempe stillige og flotte. Du må ha hatt ein fantastisk dag ved symaskina. Dette var inspirerande. klem

Hulda said...

Så søte saker du har sydd. Likte veldig godt de små toalettveskene. :)

OlgaQuilt said...

Delightful.

Kisses.

Olga

Lappeline ♥ said...

Flotte ting du har sydd.......super søt maileg og klart vuggen må gå tilbehør ........quilteteppe da?
Fin kveld til deg min venn
Klem

Lappeline ♥ said...

Skulle være få :)

Tilonino said...

Ja, Lappeline, det må jo bli et quilteteppe:))

Lappeline ♥ said...

Flotte ting du har sydd.......super søt maileg og klart vuggen må gå tilbehør ........quilteteppe da?
Fin kveld til deg min venn
Klem

liven said...

Skjønne ting :)

ha en fin søndag!!

Flittige Fruer said...

Ååå!! Nydelige toalettvesker! Digger fargene ;)

Klem Mari :)