07 May 2012

Shopping i Kristiansand

På lørdag var jeg på shopping i Kristiansand :)
Det er mange fine butikker der med like mange 
 om ikke flere fristelser.....
Noe ble det selvsagt med hjem i posene.


 Disse søte lyktene tenker jeg blir fine til de kommende sommerkveldene 
vi skal sitte ute og kose oss i sommernatten.


Teppe og pute ble det også, skulle jo bare kjøpt to av hver........ 
men nå er det forsent....


Husker dere denne toppen som ble sydd for en stund siden, 
ja nå er den omsider blitt til en pute :)


Synes den passet godt til det nye teppet og den nye puten.


Puten er tett quiltet på maskin og har fått en hvit kant i lin rundt, 
og på baksiden.



Denne lyse blå vasen/vannmuggen kjøpte jeg også. Fin farge som passer fint til det andre jeg har.
Ellers ble det litt quiltestoff fra Kreativ Quilt også :)

Tusen takk for veldig kjekke kommentarer i forrige innlegg. 
Jeg har lagt prosjektet på is, 
kanskje jeg får ånden en gang og syr litt til. Det blir iallefall ikke en pute med det første :)

Ønsker alle som er innom en fin uke :)

Klem fra Tine


5 comments:

Lappeline ♥ said...

Åh så mye fint du har handlet :) og puten du har sydd ble flott sammen med det andre.....
Her går det i kjole sying ....litt sommertøy ....slik at jeg er klar til den dukker opp

Klart vi kan treffes

Fin kveld til deg
Klem fra Lappeline

liven said...

Så mye fint da...alltid kjekt med shopping på nye steder :)
Likte jo shopping i stavanger svært så godt :)

Lilla dør said...

Her var det mykje fint. Kristiansand er gilde by å reise til. ha fin veke forsatt. klem

Salete said...

Muito delicado, lindo! Abç Salete.

Marit said...

Kjekt å fornye seg. Puten ble kjempefin!
; )