02 August 2010

Tips mottas med takk :)

Hei
Lenge siden sist :)
Jeg skal være med på PWC messe i Åsenhallen på Sola til høsten. (Jeg quilter)
I den forbindelse trenger jeg noen tips til hva som kan være smart og lage for å selge videre.
Synes det er litt vanskelig å finne på noe som kan falle i smak.



Jeg har jo begynt å forberede meg mentalt da og så har jeg vasket masse stoffer som er klar til bruk.

Har sydd noe men har lyst til å finne på noe nytt liksom :)






Om noen av dere som leser dette vil gi meg en liten tilbakemelding på hva dere liker å eventuelt kjøpe på en messe, blir jeg takknemlig og glad for tips.

5 comments:

liven said...

elwqyHeisann!!
Så mange fine stoffer du har da....
og hva du skal sy ??? Vesker f.eks....i forskjellige... varianter :o)
Ha en fortsatt fin sommer og lykke til med arbeidet :o)

June J. Larsson said...

Jeg er ELENDIG til å sy! Det vil si: jeg KAN ikke sy!! Dermed vet jeg ikke riktig hva men kan få til med quiltingen. Men Livens forslag om å sy vesker er jo slett ikke dumt!Kan man quilte hundesenger? Eller baderomsmatter? Eller bok-trekk?
Jeg er sikkert helt på jordet...men det får våge seg!!
Lykke til med prosjektet iallefall!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Hennes said...

Heisann..
Tusen takk for kommentar på strandteppene mine. :O)

Og hva du kan sy for å selge er ikke lett, men kanskje noen små toalettvesker eller lignende.. Puter også, du hadde så masse fint stoff..
Lykketil..

Linda

Lappeline ♥ said...

Hei

Kjempe fin blogg du har.Ser du har sydd mye fint tidligere.
Toalettvesker,sminkeposer,puter,vesker osv kan være kjekke tin gå kjøpe.Ha fine sommerdager.

Klem

Miranne said...

Heisann,
kanskje litt seint ute, men kom over bloggen din no. Erfaringa frå messer i husfildslaget her - der eg har levert quilta ting - er at det er dei små tinga som sel lettast. Større, dyrare ting, er verre å kjøpe på impuls. Lykke til!