08 August 2010

Da er jeg i gang

Da er jeg i gang med å sy til messen. Tusen takk for alle tipsene jeg har fått av dere :) Jeg har begynt litt i det små. Synes det er greit å komme i gang på den måten.
Etterhvert som jeg jobber dukker det opp nye ideer i hodet mitt :))
Bildene viser så smått noe av det jeg har begynt med. Jeg er iallefall i gang :)



Dette blå linstoffet som jeg har brukt i bunnen er fra
http://www.textart.no/
en ny stoffbutikk på nett. De har mye fine og billige stoff, knapper og bånd. Verdt et besøk.



Ønsker dere alle en fin uke :)

4 comments:

Hulda said...

Så fint dette så ut. Søte hjerter på fint stoff. Fikk lyst til å begynne med søm igjen, jeg også.

Quiltefia said...

Hei!! Takk for veldig hyggelig kommentar!!:-) Hyggelig at du blogger!!Hva med å sy de strikkepose/skoposene som jeg har laget?? Jeg kjøper billige lange glidlåser fra Stoff og stil. Det kan du kjøpe på nett. Voksduk, og et stoff på utsiden. Jeg kan gi deg de målene jeg bruker. Sminkepunger og andre poser er kjempefint. Si ifra hvis du vil mål. Det er spennende å se hva vi får i posten med heklelappene våre!! AnneKari:-)

Unknown said...

Jeg vet at du kommer til å lage mye flott, for du er så flink til å sy... :O)
Disse søte hjertenen er en bra begynnelse... ;O)

ha en fin dag!

ralfefarfars paradis said...

Så fint med hjerter på;) Beunderer dere som syr og selger videre til andre- det må jo ligge mye arbeid bak;) Håper du får ei fin helg- og lykke til på messen når den tid kommer;)