03 July 2012

Jeansteppe


Jeg har tent på noen lys og nyter at det er ferietid...


Ville bare vise dere et teppe jeg har sydd for flere år siden,
 ja det er mangen år siden :)


Teppet er sydd av gamle jeans og et stoff jeg mener å ha 
kjøpt på Jysk i metervis.

Til å være et relativt billig stoff, må jeg si at det har holdt godt.





Teppet er relativt stort og henger nå på en vegg på hytta.
Tatt frem fra glemselen :)



Med dette bildet vil jeg bare ønske dere alle en flott ukeslutt.

Klem fra Tine

2 comments:

Lilla dør said...

Artig å se teppe ditt. Eg hadde det samme stoffet ,husker eg sydd ein del toalettveskene av det. Ha go'e ferie videre , Eg nyte sol og varme iFrankrike :)))

Lappeline ♥ said...

Kjempe fint teppe. Artig å ha ting fremme som er sydd for en tid siden. Flott i fargene .
Nyt feriedager og nå er det snart min tur også

Klem til deg :)