19 May 2012

Sommer i rødt og hvitt

I dag har jeg prøvd å sy, men det har ikke blitt så mye med meg.....
kommer liksom ikke i gang....
sitter og ser på stoffene.....
prøver forskjellige kombinasjoner..... men nei....



Så da viser jeg dere heller litt av samlingen min i rødt og hvitt....
har vist det før men ikke samla slik som dette :)



Blondene har min mor heklet :)
Det er mange timers arbeid det.....
Setter stor pris på de :) Tusen takk igjen mor :)


 Gleder meg til det blir varmere i været, 
da skal disse små dukene og teppene ut i sommervarmen....



 Skapet er et tv skap som en gang var trehvit, 
men nå malt i en dus lys blå farge.





I morgen er det meldt fint vært igjen, det blir vel ikke noe søm da heller.....
ikke uten av jeg får en glimrende ide i kveld når jeg legger meg....
det er da de plutselig dukker opp ;)


Snart tilbake :)
Klem

7 comments:

Hulda said...

Så flotte tekstiler du har i rødt og hvitt. Skjønner godt at du gleder deg til å ta det i bruk i sommer. Nydelig. Flott skap i lyseblått også. :)

Lilla dør said...

Her var det mykje flott i rødt og kvit ....inspirasjonen kjem nok etter kvart . Satsa på kjempe dag i morgon med sol og varme . Klem

Lappeline ♥ said...

Solen skinner på en søndags morgen JIPPI....og mer skal det bli.....
Rødt og hvitt er sommmerlge tekstiler og jeg blir inspirert av bildene dine....ikke mye søm her heller..... blir med tanken.... :)

En flott solrik søndag ønskes deg

Klem

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Wauhh.. det ser bare godt ud.

Jeg har også et par projekter som jeg skulle have lavet for længe siden, men min migræne driller mig.

Så kan jeg bare ikke få gjort ret meget.

Håber også varmen snart kommer for at blive i lang...tid.

Ha´en dejlig Søndag

Knus Susi

Hulda said...

Hei hei :) vi har ikke kjøpt byggesett til lysthuset, mannen min lager det selv, sager til materialen. :)

Lappeline ♥ said...

Ja det var nok marked på Nytorget...og må nok dit igjen til sommeren
Nydelig fin farge på skapet ditt også

Forsatt fin dag til deg

Klem

Marit said...

Flere lekre bilder, Tine! Får deilig sommerfølelser av å se på dem. Må komme meg ut og nyte de fine maidagene vi får...
; )