08 May 2012

Mens vi venter på litt varmere vær........


I dag kom det kjekke blader i posten.
Jeg har funnet frem et lite strikketøy av garn som ble kjøpt i USA.
Garnet er beregnet for koppekluter.
Med et så lite strikketøy er det stor mulighet for at det blir ferdig om ikke alt for lenge :)

 Foto: Tine

Jeg har tatt meg en tur ut i dag og knipset noen bilder av mine favorittblomster i hagen.

 Foto: Tine
Aurikkel


 Foto: Tine
Klematis



Jeg har også kost meg med å titte i bladene mine og 
lengselen etter varmere vær ble ikke mindre etter dette......

 Foto : Bolig pluss



 Foto: Tine

Jeg har litt rabarbra på hytta og denne kaken fristet å lage. 

 Foto: Bolig pluss


Foto: Tine

Jaja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet, for
det ser ikke ut til at varmen kommer med det første.

Enn så lenge ønsker jeg deg en fin uke.
Takk for at du stakk innom.

Klem fra Tine

5 comments:

Hulda said...

Så koselig vårlig innlegg. Nydelig bilde av auriklaen. Så fin farge den har. Likte så godt det huset fra BoligPluss, er det et nytt blad?

Tilonino said...

Ja bladet kom i posten i dag :))

Lilla dør said...

Eg har lyst på meir sommer og sommervarme no. Likte godt garnet du hadde kjøpt i usa. Alltid gildt med noko nytt:) klem

Lappeline ♥ said...

Flotte bilder hos deg.......garnet så herlig ut i fine farger .
Mye fint også i hagen din.....og flott inspirasjon i bladet
JA litt varme hadde gjort seg :))

Ha en fin kveld

klem til deg

Fuglemamma said...

Fine sommerdrømmene! Og små lette strikketøy er deilige å ha i veska.