02 October 2011

Vinneren er trukket

Tusen takk til alle dere som har vært med på min give away. Det var mange gode tips å ta med på veien. Den heldige vinneren av min give away ble
Susi med bloggen
Velkommen hos indretning med farver.
Kan du sende meg en mail om hvilken pose av de 3 du ønsker deg og gi med din adresse.
Den blir sendt i posten med det første.
DDet går fortsatt i rødt og hvitt her hos meg.

Igjen vil jeg gjerne si tusen takk til dere som har deltatt.
Snart tilbake med mer som jeg skal selge på messen.

Ha en fin søndagskveld.
tine :)

4 comments:

Anita said...

Ja det gjør jeg ;) Litt sånn hva hjertet ønsker lissom... Du syr altså sååå mye koseli og fint! Digger!! Handler mye på stoff og stil så de fargene de har der syr jeg hvertfall i, ikke alt jeg har i hus NÅ, men har planer om å shoppe litt snart ;) Også en del andre farger som jeg har innimellom! Bare å si i fra!

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Wauh.... heldige mig.

Jeg er bare super glad.
Og vælger den i midten.
Sender lige adressen til din mail...

Tusind Mange Tak.
Super flotte sager du igen har syet...

Knus Susi

Sommerhusliv Hele Aaret said...

Hej Tine.

Jeg kan ikke sende beskeden til den mail du har og står øverst oppe til højre.

Har du en anden.

Knus Susi

Siri said...

Det er en stund siden jeg har vært innom her, men du verden, så mye fint du har laget siden sist! Jeg er imponert! Hilsen Siri:-)