28 December 2008

Morgenstund på hytta

Det er tidlig morning på hytta. Ute er det kaldt og flott vær. Det er utrolig stille rundt meg. I går tok jeg bort noen av de røde tingene som har vært fremme en stund, ja lenge før jul også. Det er ikke typisk juleting men for øyeblikket er jeg ganske lei av rødt. Men det er bare for en stund, så kommer det sakte tilbake igjen. Synes det er fint med rødt ute da hytta er svart beist.Fjorden har fått et tynt lag med is og det ser virkelig kaldt ut ute, selv om det ikke er så mange minus gradene.

Så her for øyeblikket er det bare Pc`en og meg. Det er mye godt selskap i den ;)


Maileg nissen min har fått hedersplassen på stolpen som holder hele hytta ;) Benytter anledningen til å takk for det gamle og ønske dere alle alt godt i det nye året som kommer.








3 comments:

Cathrines blogg said...

Å for en vakker hytte! Å tenk så bra maileg-nissen har det, som er med på å bære hele bygget!!!
Høres deilig ut med jul på hytta :o)

moa said...

oj - for en drøm av en hytte du har..
skjønner du storkoser deg der!
..klem fra Moa

Anonymous said...

Hi ! I hope you understand English...I have discovered your blog and love it very much !
Can you tell me if your Advent calender doll on the photo is a Tilda's creations ? It is so irresistible...
estherbenergie@hotmail.com