13 April 2012

Vinneren er funnet :)



Lurer du på hvem som stakk av med premien? :)



Den heldige vinneren er trukket og det ble........


BeBe`s blogg said...
Jeg blir gjerne med på din "gi bort", og ønsker deg god påske og en spennende reise:)

Kan du sende meg adressen din på
så kommer premien i posten :)


Tusen, tusen takk til alle dere som ville være med på trekningen her hos meg og for fine ord dere har skrevet.

Nå er jeg hjemme igjen etter en flott ferie
og snart er jeg klar med symaskinen igjen.
Må bare strikke litt først :)

God helg til dere alle sammen :)
Klem fra Tine

3 comments:

Lappeline ♥ said...

Gratulerer til vinneren :) heldig er hun.
Spennende å se hva dy strikker...strikkes her også :)
Velkommen tilbake fra det store utland

Fin helg ønskes deg

klem

liven said...

Gratulerer til vinneren :)

ha en fin helg!

BeBe`s blogg said...

Gleder meg til premien kommer i posten:) Tenk at jeg vinner hos deg for andre gang!