26 April 2012

Inspirert etter quiltebesøk


Her en kveld var jeg på besøk hos en fantastisk flink og koselig quiltedame :)
Hun har orden i sysakene..... :)
Jeg kom hjem med hodet proppa av inspirasjon og store tanker om å begynne og få litt orden i mine sysaker.


 Marit som quiltedamen heter har sydd de lekreste quilter og etter inspirasjon fra hennes fine quilter har jeg nå prøvd meg på litt forskjellig.
 Marit hadde mange bokser hvor stoffene ligger sirlig i system.  Jeg måtte selvsagt ut på Ikea og hamstre bokser og prøve å gjøre som henne :) Så nå har jeg startet på denne prosessen :)
 Quilt as you go er også  en teknikk som Marit har brukt. Og jeg måtte selvsagt prøve den også :)

 Utrolig kjekt å sortere stoffer, og nå sitter jeg og ser på de fine boksene mine. Herlig :)
 Det gjør det litt enklere også når jeg skal på hytta. Kan bare stable noen bokser i bilen og sette de fint på plass når jeg kommer hjem igjen :) Supert!
 Ellers er jeg jo veldig svak for stråvesker og hatter........
Om du har lyst til å se noe av det fine Marit syr
kan du ta deg en tur inn her

Snart langhelg :)

Takk for at du stakk innom!

Klem fra Tine

3 comments:

Lilla dør said...

Flotte stoffer og god ide, med bokser å ha stoffene i :) Ha ei fin helg .

Lappeline ♥ said...

Alltid kjekt å besøke quilte damer og i går hadde jeg to på besøk....hadde nesten ikke tid til å gå på jobb i dag.
Kjekt å rydde syrommet og jammen var det en ide med bokser...herlige stoffer hos deg :))nå ble jeg inspirert

Spennende å se hva prosjekt du har på gang
God lang helg til deg

Klem

Quiltefia said...

Hei!! Så heldig du er som bor i besøksavstand!! Jeg er superfan!! Det er veldig hyggelig å bli inspirert av hverandre!! AnneK:-)