27 October 2011

Lysglass og gjennbruk

Til PWC messen i 2010 laget jeg en del lyslykter som disse under her. Noen med brune hjerter og stjerner, og noen med røde. De lyser så fint i mørke, men det var ikke lett å få vist i ett veldig opplyst lokale ( ikke kunne det være levende lys heller selvsagt)


Jeg er glad i gjennbruk av glass. Glasset med blomsten i er også gjennbruk. Når jeg så Huldas glass med brun hamptau rundt, tenkte jeg at jeg kunne surre det rundt toppen av dette. Det ble søtt synes jeg. Så nå gjelder det bare om å spise fort opp innholdet i disse fine glassene i kjøleskapet slik at jeg kan surre litt tau rundt dem og ta dem i bruk :)


Nydelig hortensia fra hagen, så sart og fin i fargen.Lurer litt på om jeg skal lage noen til av disse lysglassene og ha med på messa dette året......


Tiden får vise...


En fin kveld til deg som er innom :)


*tine*

3 comments:

Hulda said...

Så koselig det ble! Både med hyssing, og med de fine posene med hjerter du har sydd. Fint og høstlig!

Unknown said...

Nyyydelig... :O)
Både lyslykten og glasskrukken med hyssing rundt!

Ønsker deg en strålende helg!

Klem

Ragnhild / Wallas Verden said...

Nydelig lykter også likte jeg veldig godt de kremmerhusene du har sydd.
Ha en skjønn søndag.
Klem:)