05 October 2011

Poser til så mangt

Jeg er glad i disse posene og det har blitt noen etterhvert. De er kjekke til så mangt.
Fine å bare ha hengende på en knagg. Når du er ute å reiser er det kjekt å pakke undertøyet i en slik pose. Da har en det samlet på en plass. Sminkesaker, toalettsaker er den også grei til. Et lite håndarbeid passer den ypperlig til.


Eller hva med å putte en liten gave oppi og bruke den som innpakning. Det er mange muligheter.


Jeg skal sy mange fler av de også i blått og hvitt har jeg tenkt.Igjen vil jeg få takke for hyggelige kommentarer :)


See you :)


tine

4 comments:

trish said...

I *love* your bags!!

REDNEVAL said...

Very very nice bags!!!!!
Jarka

Kreoline said...

Hei T, så koselig å se deg igjen her. Du er glad i rødt, det er jeg også, en herlig oppfriskende farge. Flink å sy er du også, her gidder jeg ingenting. Klem fra Mona.

Lappeline ♥ said...

Kjempe fine poser og blir inspirert.....mye fint på bloggen din

Ha en kreativ kveld