19 December 2011

Smykke en sydame verdig :)

Her en dag da jeg var på julegaveshopping kom jeg

over dette smykket som jeg bare måtte ha :)

Et gammelt spolehus som er omgjort til et smykke.

Smykket er designet og kommer fra Paris.


Det var ringer i samme serie som var laget av fingerbør i metall.

Spoler var også omgjort til fine ringer.



Denne lille Maileg musen synes det var mye bedre plass i kremmerhuset og

hoppet derfor strakt over dit i stedenfor å bo i den lille strømpen :)

Kremmerhuset er litt mindre en de andre jeg har laget tidligere.


Ønsker deg en fin førjulsuke.

Blir veldig glad for sporene dere legger igjen etter dere.


Klem fra Tine

4 comments:

bentetove said...

Jøss så stilig smykke! Skjønner godt du måtte ha det!

liven said...

Flott smykke til en flink "sydame"
Og den lille maileg musen var nå bare sååå søt :o)

Quiltefia said...

Hei!! Morsomt smykke!! Du lager stadig masse fint!! God innspurt..... AnneK:-)

Karna said...

Så tøft...og uvanlig har ikke sett noe lignende før....

Kos deg i denne førjulstiden, nå er mange av mine gjøremål krysset av på listen, og jeg kjenner at jeg kan nyte litt også, ikke bare tenke på alt som skal gjøres, helt unødvendig å stresse seg opp visstnok...he,he...jula kommer likevell den....GOD JUL!