23 January 2012

En halv ufo mindre ......

 I dag har jeg prøvd å sy litt, men det er ikke alltid like enkelt å komme i gang selv om en har aldri så lyst.....



Jeg fant frem en liten innerpute på 40x40. 
Litt liten synes jeg, men denne ufoen passet akkurat til den størrelsen så
da måtte det jo bare bli en pute.
Litt sommerpreg over denne synes jeg. 
Passer godt til duken her og mine hvite kjøkkenstoler.


Så nå må jeg kjøpe en innerpute til slik at jeg kan bruke den andre halve ufoen også.
Da har jeg en ufo mindre :)

Ønsker dere en fin uke.

*klem*

4 comments:

Lilla dør said...

Så go'e du er . Endå ein ufo ferdig. Kjempe flott pute og koselig miljø rundt.

claire said...

il est magnifique ton coussin c'est toujours un grand plaisir de venir sur ton blog
i love it

Salete said...

Adorei, azul e vermelho, muito fofo. Abç Salete.

gillyflower said...

Very pretty log cabin cushions - beautiful!

Gill xx