12 April 2009

Litt av hvert på en påskedag

Slik så himmelen ut her i kveld. Dagen ellers har være trist og grå. Regn og yr stort sette hele
tiden. Dette treet er et av flere i hagen på hytta vår. Gamle eiketrær- flotte.
Her er noen av påskeeggene våre. Har prøvd med litt decopage dette året. Kjekt. Men de ble ikke helt ferdige. Mangler siste strøket med lakk... Her er en duk jeg har holdt på med innimellom alt annet. Mangler bare siste finish.

Etter en fargerik påske ender jeg vel på disse fargene igjen. Slik er det alltid...

Her er eggene som vi har malt opp gjennom årene. Dette året fikk de være i en stor vase/lyslykt. Kjekt med litt forandring.

Ellers driver jeg og syr litt innimellom. Fortsatt god påske til dere som er innom.

1 comment:

Pauline said...

Så mye fint du har laget!! Har visst ikke vært innom din blogg før.. dumt for meg.. mye jeg likte her!!
Likte også ideen din med å samle eggene oppi en glassvase! ;-)